رئیس‌کل دادگستري استان مركزي گفت:مهم ترين انتظاراتي كه مردم از قوه قضائيه دارند،‌ مبارزه جدي و قاطع با فساد و رسيدگي عادلانه به پرونده هاي قضايي و توجه به قانون گرايي است.
کد خبر: ۹۷۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 01 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین"سيدعبدالمهدي موسوي" در جمع كاركنان انتظامي استان مركزي با اشاره به افزايش رضايتمندي مردمي از عملكرد دستگاه قضا در ساليان اخير افزود: تحولات چشم‌گیر اخير در دوران رياست جديد قوه قضائيه بسيار ارزشمند بوده و حس اعتماد و اميد را در بين مردم تقويت كرده و باعث رضایت‌مندی ولي امر مسلمين و رضایت‌مندی عمومي شده است.
وی با گراميداشت ياد و خاطره شهداء به ويژه شهداي هفتم تيرماه اظهار داشت: هفتم تيرماه سال ۱۳۶۰ در تاريخ پرافتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران،‌ روزي بود كه كوردلان منافق و بزدلان سياه دل با حركتي كوردلانه كه ناشي از ضعف نظام نفاق و كينه بود،‌ جمعي از بهترين و شايسته ترين فرزندان عزيزان اسلامي را از ميان بردند.
وي كار و تلاش در مسير عدالت گستري و احقاق حق را خدمتي ارزشمند و فعاليتي الهي خواند و گفت: هفته اول تيرماه، يادآور شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضايي، آيت الله دكتر بهشتي و هفتاد و دو تن از ياران ايشان، به منظور گراميداشت ياد و خاطره معمار قانون و قوه قضائيه كشور به نام هفته قوه قضائيه نامگذاري شده است.
رئيس كل دادگستري استان مركزي به تبلور حماسه آفريني ملت بزرگ و هميشه در صحنه ايران اسلامي در انتخابات اشاره کرد وافزود: يكي از مولفه هاي بسيار مهمي كه بسترساز امنيت و آرامش كامل برگزاري انتخابات بود،‌تلاش ها و زحمات بي شائبه كاركنان نيروي انتظامي و تمهيدات پيشگيرانه، هوشمندانه و ميدان مداري پليس استان و فرماندهي مدبرانه در اجرا بود.
وي اضافه كرد:‌ دشمنان ملت ايران در چند ماه اخير، به بهانه هاي مختلف سعي در مايوس كردن مردم براي عدم حضور در انتخابات داشتند و تكيه بر گلايه ها و شكايت هاي مردمي و برنامه سازي هاي مايوسانه دشمنان انقلاب اسلامي، نتوانست هيچ خللي در بصيرت و آگاهي ملت ايران و مشاركت مردمي در انتخابات داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوي یادآورشد: ملت ايران عقلانيت انقلابي برگرفته از تفكر اسلام ناب و راهبردهاي درخشان مقام معظم رهبری را به منصه ظهور رساندند و بار ديگر همه تلخ كامي را به حاشيه برده و تمام خطوط خبري و دروغ پراكني دشمنان را يكجا سوزاندند و صداقت و وفاداري به ميراث شهيدان را به رخ جهانيان كشيدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار