استاندار مرکزی گفت: تصمیمات ستاد استانی کرونا پیشگام بر تصمیمات ملی است.
کد خبر: ۹۷۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 14 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده، در نشست بیست و نهمین آیین پویش ره سلامت در سالن جلسات غدیر استانداری مرکزی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استان درگیر کرونا و یک استان مواصلاتی است، بسیاری از تصمیمات ستاد ملی کرونا در استان مرکزی، از جمله تعطیلی مدارس، تعطیلی بازار، پاساژها و اصناف و محدودیت های مختلف، زودتر به نتیجه رسید.
وی یادآورشد: پیشگام بودن استان مرکزی در تصمیمات ستاد ملی کرونا نشان دهنده مدیریت منطقی و تفکر جمعی و همراه مردم و مسئولین است.
وی تاکید کرد: یکی از اقشار آسیب پذیر کرونا با توجه به تحریم های ظالمانه، اصناف هستند، چرا که در محدودیت های مختلف، نهایت تلاش و همکاری را داشتند، اما متاسفانه مصوبات این گروه از جمله بخش نامه چک های برگشتی، مهلت مالیاتی اصناف و تسهیلات مورد نیاز اصناف با چالش هایی روبرو شده است که خواهشمندیم هر چه زودتر مسائل و چالش های مختلف مربوط به این گروه ساماندهی و حل شود.
آقازاده اضافه کرد: در حال حاضر استان مرکزی از لحاظ رتبه بستری کرونایی در جایگاه ۲۲ کشوری و از نظر رتبه متوفیان کرونایی رتبه ۱۶ کشوری را دارد.
وی ادامه داد: شرایط پایدار امروز تنها در سایه همدلی دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداران، روسای شبکه های بهداشتی و درمانی، کادر بهداشت و درمان، سازمان هایی نظیر ارتش، سپاه، بسیج، گروه های مردمی، خیرین، اصحاب رسانه، صدا و سیما و... به وجود آمده است.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال جاری تاکید کرد: مسئله اپیدمی کرونا یک معضل جهانی است و مربوط به سلامت مردم بوده، بنابراین نباید آن را وارد مسائل سیاسی و تبلیغاتی نمود چرا که تمامی سازمان ها، ارگان ها، نهادها و مردم پای کار بوده اند.
استاندار مرکزی باقدردانی از دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و تیم همراه گفت: امیدوارم با تدابیر به موقع و کمک های همیشگی شما، با ارتقا حوزه بهداشت و درمان، بتوانیم در آینده ای نه چندان دور دانشکده داروسازی را به مجموعه دانشکده های استان اضافه کنیم و بهتر از گذشته بتوانیم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کوشا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار