فرمانده انتظامی استان از توقیف یک محموله دستگاه های بازی به ارزش تقریبی۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در اتوبان "اراک-قم" خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 14 June 2021



به گزارش تابناک مرکزب،سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در تداوم مبارزه هدفمند و اثرگذار با قاچاق كالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در انجام تحقيقاتي از انتقال کالای قاچاق توسط يك دستگاه خودروی سواری پژو در اتوبان اراک-قم مطلع شدند.
این مقام عالی انتظامی اظهار داشت: با برنامه ريزي مناسب و عملیات هدفمند پليسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، موفق به شناسایی و متوقف کردن خودروی مورد نظر كه از شهرهاي جنوبي كشور عازم تهران بود، شدند.
وی اظهار داشت: در بازرسي به عمل آمده از خودروی مذکور ۴۰ دستگاه پی اس ۴، ۱۰ دستگاه پی اس ۵ و ۲۰ عدد دسته بازی خارجی فاقد مدارک معتبر قانونی، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: ارزش تقریبی کالاهای توقیفی از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سردار مفخمی شهرستانی در با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات و معرفی او پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از شهروندان خواست تا همواره کالاهای مورد نیاز خود را از مراکز قانونی تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی در این زمینه مراتب را از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار