فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري ۳ نفر از حفاران غیرمجاز در عمليات پليس اين شهرستان و کشف یک دستگاه غیر مجاز حفاری از آنها خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 08 June 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " علی اکبر عیسی آبادی" افزود:‌ ماموران پاسگاه انتظامي "طراز ناهید" شهرستان ساوه، با اطلاع یافتن از انتقال یک دستگاه حفاري غيرمجاز، به سوی تپه های يكي از روستاهاي باستانی این شهرستان، بلافاصله برنامه ريزي عملياتي پليس در اين خصوص آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد:در مراحل تحقيقات پليس، سه نفر از اعضاي اين باند حفاری شناسایی و در عملیات پلیس شهرستان ساوه دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه دربازجویی های انجام شده از این افراد، آنان بیان داشتند که به قصد حفاری و کاووش تپه های یکی از روستاهای باستانی شهرستان ساوه و یافتن اشیاء باستانی گران قیمت عازم این شهرستان شده اند، یادآورشد: یک دستگاه حفاری غیر مجاز در بازرسی از خودروی توقیفی دستگیرشدگان کشف شد.
سرهنگ "عیسی آبادی" اظهار داشت:ارزش تقریبی این محموله قاچاق از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با تأکید برعزم قاطع پلیس در حراست از اشیاء باستانی و تاریخی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات با تشكيل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار