فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اقتدار نیروهای مسلح کشور سدی محکم در برابر تهدیدهای دشمنان است.
کد خبر: ۹۶۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ 24 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در حاشیه همایش وحدت نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در جمع خبرنگاران افزود:همواره آمادگی حداکثری برای شناسایی و مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود دارد.
وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح حول محور ولایت فقیه عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است یادآورشد: نیروهای مسلح ظرفیت حداکثری را در وحدت رویه و هم افزایی برای مقابله با تهدیدها دارند.
سردار کریمی با بیان اینکه قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است گفت: عملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد یکی از فتوحات بزرگ و جلوه های ویژه امداد الهی برای امت اسلام بود و رزمندگان اسلام در این عملیات طی چهار مرحله، سه محور و سه قرارگاه، حماسه بزرگی آفریدند.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۴ هزار مجروح و ۶ هزار شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم انقلاب شده است افزود:بیش از ۲۹۲ شهید والامقام متعلق به استان مرکزی است که عنوان فاتحان خرمشهر را برای خود ثبت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه حماسه سوم خرداد ماه نماد غرور ملی و درس مهم مکتب تقوا و بصیرت است گفت:ملت ایران با الگوگیری از این حماسه بزرگ توانستند در طول ۴۲ سال گذشته حماسه های بزرگ خلق کنند.
سردار کریمی با بیان اینکه سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت از فتح خرمشهر بوده است گفت: شهدایی همچون شهید سپهبد سلیمانی در مکتب سوم خرداد رشد و تربیت پیدا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح کشتی انقلاب اسلامی به خوبی هدایت می‌شود افزود: باید دین خود را به شهدای والامقام ادا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار