رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:امروزه سنگر مبارزه از جبهه نظامی به بیمارستان ها و مراکز درمانی تغییر شکل پیدا کرده است و سربازان کنونی مدافعان سلامت هستند که برای حفظ جان و سلامتی هم استانی های خود حاضرند از جان خود نیز بگذرند.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 23 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر سید محمد جمالیان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از جانبازان و خانواده معزز شهدا، با تعدادی از این خانواده ها به صورت مجازی ارتباط تصویری برقرار کرد و هدف از برقراری این ارتباط را قدردانی از خانواده شهدا و تجلیل از این بزرگواران دانست و افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا امکان بازدید حضوری و سرکشی و احوال پرسی مانند سنوات قبل وجود نداشت و امید می رود با نابودی و ریشه کنی کامل این ویروس، بتوانیم از نزدیک با خانواده شهدا دیدار و از برکات وجودی آنان استفاده بیشتری کنیم.
وی تاکید کرد: مدافعان سلامت این روحیه از خودگذشتگی و ایثار را از شهدای جنگ تحمیلی برگرفته و اکنون که به پیاده سازی این خلقیات و روحیات برای شکست این بیماری جهانی نیاز است، به یاد شهدا و با نیت خدمت به خلق خدا، اجرا می کنند.
همسر شهید داوودآبادی هم با قدردانی از زحمات رییس و معاونین دانشگاه و همه مدافعان سلامت در کنترل بیماری منحوس کرونا، گفت: شهید داوود آبادی زخم های بسیاری از جمله ناراحتی اعصاب و روان را دوران هشت ساله دفاع مقدس با خود به یادگار داشت.
وی افزود: این شهید بزرگوار همواره آرزوی شهادت در جبهه حق علیه باطل و پیوستن به جمع دوستان شهیدش را داشت.
وی یادآورشد: شهید بسیجی علی داوود آبادی فراهانی، آرزو داشت بعد از فوت و شهادتش، در صورت امکان اعضای بدنش اهدا و به دیگران کمکی کرده باشد.
دکتر جمالیان هم با قدردانی از زحمات این بانوی بزرگوار در پرستاری از این شهید والامقام، تاکید کرد: تنها جامعه پزشکی می داند، پرستاری از بیمار اعصاب و روان چه کار دشوار و طاقت فرسایی است.
همچنین در ادامه ، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با فرزند شهید عبدالکریم ویسمه ارتباط تصویری داشت وبا گرامیداشت مقام این شهید بزرگوار، قول مساعد داد علیرغم مشغله های فراوان، دیداری با خانواده معظم شهدا هر چند وقت یکبار تدارک دیده و انجام شود.
گفتنی است شهید بسیجی علی داوودآبادی فراهانی، از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس در سال گذشته و پس از تحمل زخم های جنگ، به یاران شهیدش پیوست.
همچنین شهید بسیجی عبدالکریم ویسمه نیز که در عملیات فتح شیاکو در سال ۱۳۶۲به درجه جانبازی نائل آمده بود، در تاریخ چهارم دی ماه سال ۶۵ در منطقه بوباریه به فیض عظیم شهادت نائل آمده و به دوستان شهیدش پیوست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار