دو‌کتاب انسان بی نهایت و حرفی برای گفتن در شهرستان ساوه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 16 September 2020



به گزارش تابناک مرکزی، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری آئین رونمایی از این دوکتاب خبرداد و گفت: در این آیین از دو عنوان کتاب به نام انسان بی نهایت و حرفی برای گفتن، نوشته محمد شایان مهر و سمیرا نخعی با حضور عبدا... سالمی رئیس شورای اسلامی ساوه و یدا... مظهر،رئیس دفتر نماینده شهرستان های ساوه و زرندیه و جمعی از علاقه مندان به کتاب در محل سالن سلمان ساوجی رونمایی شد.
حسین محمودی فربا قدردانی از تلاش های محمد شایان مهر در برگزاری کارگاه های مختلف خانواده موفق،فن بیان سخنوری و انرژی مثبت افزود: قلم ماندگارتر و تأثیرگذارتر و عمیق تر از هر ابزار دیگری برای پیام بری و پیام آوری است، از این رو می توان گفت بزرگترین و مهمترین فلسفه وجودی قلم، بیان و گسترش معارف اسلامی و توحیدی است.
وی اظهار داشت: نوشتن بهترین وسیله برای بیان افکار افراد است و با نوشتن رازها و اندیشه های درونی بروز و ظهور می کند و هرآنچه در ذهن پیچیده انسان نقش بسته بیرون تراوش می کند.انسان آنچنان که با نوشتار می تواند منظور خود را به دیگران تفهیم کند، با زبان نمی تواند.
وی گفت: بی تردید پیشرفت های علمی،دینی و فکری جوامع پیشرفته کنونی مرهون کوشش و نگارش نویسندگان دیروز است و و اگر قلم و نوشتار در اختیار مقاصد دنیوی قراربگیرد آنگاه می توان خطر آفرین باشد و سبب تباهی ملت شود.
محمودی فر یادآورشد: یکی از عمده ترین و بهترین راه های افزایش اطلاعات عمومی مطالعه کتاب است و در صورتی که بتوان با هر شیوه ای که امکان دارد مردم را به کتاب و کتابخوانی تشویق و ترغیب کرد و استعدادهایی که در جامعه وجود دارد را شناسایی کرد می توان به توسعه و پیشرفت کشور و جامعه امیدوار بود.
وی افزود: انسان ها برای ادامه زندگی خود به کتاب نیاز دارند زیرا انسان با کتاب جاودانه خواهد شد.
در این آیین محمد شایان مهر روان شناس و مؤلف کتاب انسان بی نهایت گفت: کتاب انسان بی نهایت کتابی است که روی باورهای افراد می تواند تأثیرگذار باشد در کتاب انسان بی نهایت ما عنوان کرده ایم که باورهای خود را تغییر دهید و در انتهای کتاب یاد آور شده ایم که هیچ تغییر بدون عمل اتفاق نمی افتد و هر انسان که می خواهد به سمت موفقیت و کمال حرکت کند باید این را بداند که ابتدا باید تفکر خود را تغییر دهد و سپس برای رسیدن به موفقیت بهای آن بپردازد.
وی افزود: کتاب انسان بی نهایت در شش فصل نوشته شده است.
همچنین در این آئین سمیرا نخعی درباره کتاب حرفی برای گفتن گفت: این کتاب راجع به فن بیان و سخنوری نوشته شده است و در دو بخش کلی،بخش اول به چگونگی مدیریت ترس و استرس از سخنرانی اشاره می کند و بخش دوم چگونه آموزش دادن متفاوت و مؤثر اشاره دارد.
در پایان این آئین با اهداء لوح و هدیه از دو مؤلف قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار