فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری شرور سابقه دار این شهرستان و پلمب منزل او که به محلی برای تجمع اراذل و اوباش در این شهرستان تبدیل شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 13 September 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"علي اکبر عيسي آبادي" افزود: با اعلام گزارش های متعدد مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰مبنی بر مزاحمت ها و شرارت های متعدد فردی در یکی از محله های شهرستان، بررسی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی یادآورشد: با تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس و بررسی جرائم و شرارت های این فرد از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، پرونده ای جامع تشکیل و با دستور قضائی عملیات دستگیری این فرد آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده منزلی که این فرد به عنوان پاتوق خود استفاده می کرد و محلی برای تجمع دیگر دوستان ناباب این فرد شده بود و بازتاب نارضایتی های مردمی را به همراه داشت، شناسایی شد.
سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه این متهم سابقه دار دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.
وی اظهار داشت: دستگیری این فرد که دارای سوابق متعدد شرارت، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بود، موجب شادمانی و قدردانی گسترده از عملکرد پلیس در بین مسئولان و شهروندان ساوجی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تأكيد بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم وامنيت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن با مجرمان و هنجار شکنان برخود قانونی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار