فرد اوباش که با ایجاد نارضایتی برای مردم، اقدام به قدرت نمایی در فضاي مجازي می کرد، در عملیات پلیس ساوه شهردستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 12 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي افزود : در پي اعلام گزارش های متعددی از نارضايتي شهروندان درباره اقدامات يکي از اراذل و اوباش مبني بر اخلال در نظم و امنيت عمومي،قدرت نمايي با سلاح سرد و گرم و ايجاد رعب و وحشت و انتشار تصاویر اینگونه اعمال مجرمانه در فضاي مجازي ، برای حساسيت موضوع، رسيدگي موضوع به صورت ويژه در اولويت كاري ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان قرار گرفت.
اين مقام انتظامي یادآورشد : ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان ساوه با انجام اقدامات اطلاعاتي، مخفيگاه متهم را در يکي از روستاهاي بخش نوبران این شهرستان شناسايي کردند و پس از هماهنگي با مقام قضائي، این فرد را در اقدامي غافلگيرانه دستگير و يک قبضه سلاح گرم نیز را از او کشف كنند.
وی اظهار داشت: محله فعالیت این فرد وام در یکی از محله های بخش نوبران شهرستان با دستور قضایی صورت کامل پلمپ شد.
سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: این عملیات مقتدرانه پلیس، بازتاب گسترده‌ای از رضایتمندی عمومی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش را به همراه داشته است و پیام‌های متعددی از قدردانی های مردمی به پلیس منعکس شده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از تكميل پرونده برای برخورد قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر برخورد مقتدرانه ماموران با هرگونه ایجاد بی نظمی و قانون شکنی، اظهار داشت: پلیس با رصد و پایش دقیق و مستمر فضای حقیقی و مجازی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار