فرمانده سپاه روح الله گفت: مجمع بسیجیان استان مرکزی مسئله محوری و مطالبه گری را در دستور کار خود گذاشته در این راستا بسیار می تواند به مجمع نمایندگان استان کمک کند و لازمه این کار هم افزایی و جلسات مشترک است که باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 03 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در نشست تخصصی مجمع بسیجیان استان مرکزی و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: امروز آن چیزی که بسیجیان را حول یکدیگر و در چنین مجموعه های ارزشمندی گرد هم آورده است ایمان و اعتقاد داشتن به اسلام و ارزش های انقلابی است که خوشبختانه می بینیم بسیج با این روحیه و رفتار تاکنون گام های موثری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب برداشته است.
وی یادآورشد: تفکر بسیج در طول این چهل سال نشان داده که غیرممکن ها را می شود به ممکن تبدیل کرد و به طور عملیاتی بسیج ثابت کرده با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی می توان کارها را پیش برد و این درس بسیار بزرگی است.
وی ادامه داد: مجمع بسیجیان استان مرکزی برگرفته از یک جمع دلسوز، متخصص ، انقلابی و کارآمد است که مجموعه ای از بسیجیان ، نخبگان و افراد علاقمند به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را گرد هم آورده است.
فرمانده سپاه روح الله یادآورشد: مجمع بسیجیان استان مرکزی یک ظرفیت بسیار ارزشمند در کشور و استان فراهم آورده که همه مجموعه ها اعم از مجلس شورای اسلامی ، قوه قضائیه ، دولت و سایر بخش های دیگر از ظرفیت تخصصی و علمی بودن این مجموعه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده می کنند.
وی افزود: مجمع بسیجیان استان مرکزی یک مجموعه ای است که بدون در نظر گرفتن منافع سیاسی ، حزبی و گروهی مسائل و مشکلات را نگاه می کنند و دید این مجمع به مسائل کشور از منظر انقلاب و مصالح کشور می باشد بنابراین می تواند در حل بسیاری از مشکلات کشور راهکارهای عملیاتی ارائه کند.
کریمی افزود: امروز قرار گرفتن مجمع بسیجیان استان مرکزی و مجمع نمایندگان مجلس استان تحت عنوان دبیرخانه شهید مدرس یک اتفاق بسیار مبارک است که اگر تعامل و هم افزایی موثری رقم بخورد قطعا آثار و برکات بسیاری را به همراه خواهد داشت.
فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز تشکیل مجلس انقلابی یازدهم یک امید و دلگرمی میان مردم برای حل مشکلات کشور ایجاد کرده است بنابراین نمایندگان باید این فرصت ارزشمند را غنیمت بشمارند و از آن به خوبی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مجمع بسیجیان در استان مرکزی که مسئله محوری و مطالبه گری را در دستور کار خود گذاشته بسیار می تواند به مجمع نمایندگان استان کمک کند و لازمه این کار هم افزایی و جلسات مشترک است که باید به آن توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار