استاندار مرکزی
استاندار مرکزی از عملکرد سپاه روح الله در مقابله با شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد و گفت: ۱۰۰ درصد کارگاه‌ها مردمی و توسط بسیج در زمینه‌های مختلف بسیج کارگران، بسیج سازندگی و غیره است.
کد خبر: ۸۳۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 30 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی سید علی آقازاده در بازدید از کارگاه های تولید ماسک که با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی انجام شد، با اشاره به همکاری بسیج، سپاه و نیروهای مردمی در زمینه مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی اظهار داشت: در مدت شیوع بیماری کرونا در استان مرکزی یکی از امتیازات خوب استفاده از ظرفیت‌های مردمی بود به طوری که قبل از شیوع این ویروس در جامعه، استان ما از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌کرد.

وی افزود: پس از شیوع این ویروس در جامعه با برنامه‌ریزی‌های ستاد مقابله با کرونا به ویژه در زمینه تجهیزات مورد نیاز مانند ماسک، سپاه و بسیج همکاری خوبی داشتند و تمام امکانات، نیرو و تجهیزات خود در سطح استان را جمع آوری و با ابتکارات قابل توجه حرکت کردند و همه برنامه ریزی‌ها با شکوفایی استعدادها و رسیدن به تجهیزات مورد نیاز به نتیجه رسیده است و در این زمینه به خودکفایی رسیدیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: 100 درصد کارگاه‌ها مردمی و توسط بسیج در زمینه‌های مختلف بسیج کارگران، بسیج سازندگی و غیره است و مانند زمان جنگ و دفاع مقدس در هر شهر و روستایی شاهد کارگاه‌های فعال با نیروهایی از همه اقشار از جمله دانش آموزان، دانشجویان، خانم‌ها و غیره در کنار یکدیگر بودیم امروز نیز همان صحنه‌ها تکرار می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: صحنه‌های همدلی مردم در کارگاه‌ها نشان از وحدت ملی و روحیه بسیجی در تهیه و تامین مایحتاج مورد نیاز برای پیشگیری و  مقابله با بیماری کرونا و نماد توان نیروهای مردمی انقلاب است که بسیاری از کشورها این ظرفیت را دارند اما به سبب نبودن این روحیه جهادی از آن استفاده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سایر زمینه‌ها هم با روحیه بسیجی و برنامه‌ریزی ها در کشور و استان در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس در استان و همکاری مردم به خوبی حرکت می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار