در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی انجام شد،
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان به ۱۱ هزارو ۳۸۴ خانوار تحت حمایت در معرض خطر، تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ایجاد بسترهای الکترونیکی به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به مددجویان از اقدامات کمیته امداد استان مرکزی برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.
کد خبر: ۸۳۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 28 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه کمیته امداد استان مرکزی مبلغ یک میلیارد تومان به تعداد ۱۱ هزارو ۳۸۴ خانواده تحت حمایت در معرض خطر پرداخت نموده است، گفت: به۱۰۴۵ خانواده دارای بیمار خاص و صعب العلاج ، مادران شیرده و باردار مبلغ ۱۷۰ هزار تومان و به ۱۰۷۵۱ سالمند در معرض خطر ۸۰ هزار تومان به منظور تهیه اقلام بهداشتی پرداخت شده است.

وی ضمن تشریح دیگر فعالیت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اشاره اینکه مراکز نیکوکاری در تعامل با کمیته امداد ، نقش هم افزایی در خدمت رسانی به محرومان دارند، گفت: کمیته امداد استان مرکزی با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری اقدام به توزیع مواد بهداشتی ، ضد عفونی کننده و بسته‌های غذایی بین نیازمندان نموده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۲۹۹۰ بطری مواد ضد عفونی کننده، ۷۴۶۷۰ عدد ماسک ،۱۳۷۰ لیتر مایع دستشویی ،۳۰۷۰ عدد دستکش ، ۱۹۰۷ بسته غذایی و ۱۳۰۰ بسته بهداشتی از مواردی بوده است که با همکاری مراکز نیکوکاری بین اقشار کم بضاعت توزیع شده است.

موسی نژاد اضافه کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران همچنین ۴۹۲ میلیون تومان به صورت نقدی به نیازمندان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان " جهش تولید " توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تحقق این شعار مستلزم خودباوری، روحیه جهادی و همت بالا در همه اقشار جامعه است و در کمیته امداد با برنامه ریزی دقیق تر در ایجاد اشتغال پایدار ، بسترسازی با محوریت تولید ، افزایش فعالیت و توسعه کارگاه‌های خودکفایی با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی فعالیت بخشی از کارگاه‌ها خودکفایی کمیته امداد استان برای تولید اقلام بهداشتی با توجه به نیاز و شرایط فعلی جامعه را برداشتن اولین گام در مسیر جهش تولید در این نهاد برشمرد و گفت: تولید ۲۰۰۰۰ لباس مخصوص کادر درمانی توسط یکی از کارگاه‌ها(هفته ای دو هزار مورد تحویل می شود) و تولید ماسک در کارگاه‌های اشتغال در سطح استان توسط مددجویان تحت حمایت از این موارد است.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره بر ضروریت توجه به توصیه‌های بهداشتی درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با تأکید بر اینکه مددجویان از مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد خودداری کنند ، بیان کرد: کمیته امداد استان مرکزی آماده ارائه ۲۶ خدمت به صورت الکترونیکی به مددجویان تحت حمایت است؛ مددجویان محترم می توانند درخواست خود را از طریق سایت e.emdad.irثبت و از خدمات این نهاد بهره مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار