معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تامین شد.
کد خبر: ۷۴۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ 04 May 2019

سعید فرخی عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: مشکلاتی در خصوص واردات شکر و کارخانه‌های استان اصفهان و یزد به وجود آمد، اما این کالا از استان همدان خریداری و تا فردا وارد استان می‌شود.  
وی ادامه داد: برنج مورد نیاز استان نیز خریداری و وارد استان شده و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های تعاونی استان در خصوص تامین روغن نیز انجام شده است.  
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه کمیته احتکار سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی تشکیل شده است، عنوان کرد: ۲۵ تیم ویژه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تیم‌های اتاق اصناف برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان فعال شده است.  
فرخی افزود: برخورد قاطعانه با گرانفروشی، کم فروش و عدم درج قیمت و احتکار چهار اولویت اصلی تیم‌های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی است.  
وی بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۴ به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و یا احتکار را از این طریق اعلام کنند.
بیش از ۷۰ هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار