وعده مدیرکل راه برای احداث آزادراه محور اهواز-هفتکل-ایذه؛
احداث این آزادراه خواسته جدی مردم خوزستان است و نمایندگان استان در مجلس و استاندار خوزستان نیز می بایست بصورت جدی پیگیری های لازم برای طرح موضوع در هیئت دولت و تخصیص اعتبار توسط وزارت راه را انجام بدهند، ضمن آنکه انتظار شهروندان خوزستانی از مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز پیگیری جدی این موضوع تا حصول نتیجه است
کد خبر: ۷۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 02 August 2015
مهدی مکارمی- پس از حوادث تلخ هفته های اخیر در جاده اهواز-هفتکل-باغملک، بار دیگر توجه مسئولان، مردم و رسانه ها به وضعیت ناایمن این جاده جلب شد. استاندار خوزستان جلسه شورای ایمنی راهها را تشکیل داد و مدیرکل راه و شهرسازی در تهران به دیدار وزیر راه رفت.

سایت تابناک نیز تا کنون در چند نوبت به این موضوع پرداخته است. حالا مدیرکل راه و شهرسازی استان از موافقت وزیر راه و شهرسازی با تخصیص اعتبار برای احداث آزادراه در این محور خبر داده است.

به گزارش تابناک خوزستان، منوچهر رحمانی در نشست اعضای شورای ارتقای ایمنی راه های خوزستان با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی در خصوص حوادث رانندگی در این محور گفت: در این جلسه ،درباره  بسته آزاد راه ایذه ـ دهدز بحث و بررسی شد،نتیجه آنکه قرار شد این موضوع در جلسه هیأت دولت به صورت جداگانه بررسی و برای آن  تخصیص اعتبار شود تا این جاده به صورت آزادراه مورد استفاده قرار گیرد.

وی درباره جاده‌ های حادثه‌ خیز استان در سه ماه نخست امسال اظهارکرد: با بررسی ‌های انجام شده بیشترین تلفات جاده‌ ای در این مدت شامل محور اهواز ـ اندیمشک با ۱۳ متوفی، غیزانیه ـ هفتکل ـ باغملک ـ ایذه ـ دهدز با ۱۰ متوفی، مسجد سلیمان ـ ملاثانی با هفت متوفی، رامشیر ـ امیدیه ـ دیلم با ۶ متوفی، اهواز ـ سربندر با پنج متوفی، آبادان ـ اهواز و بهبهان ـ رامهرمز با پنج متوفی اختصاص داشته که باید با همیاری مسئولان استان و دستگاه ‌‌های اجرایی این آمار را کاهش دهیم.

به نظر می رسد احداث این آزادراه خواسته جدی مردم خوزستان است و نمایندگان استان در مجلس و استاندار خوزستان نیز می بایست بصورت جدی پیگیری های لازم برای طرح موضوع در هیئت دولت و تخصیص اعتبار توسط وزارت راه را انجام بدهند، ضمن آنکه انتظار شهروندان خوزستانی از مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز پیگیری جدی این موضوع تا حصول نتیجه است تا مبادا تا زمان طرح موضوع در هیئت دولت و اجرایی شدن پروژه بازهم شاهد حوادث تلخ و ناگوار دیگری باشیم.

نمایندگان خوزستان در مجلس، بویژه نمایندگان شهرهای اهواز، ایذه و باغملک و رامهرمز و هفتکل در مجلس نیز می بایست در این چندماه باقی مانده از دوره نمایندگی شان، با جدیت تمام این مطالبه مردم را پیگیری کنند و تلاش و لابی شان با دولت و وزارت راه را برای عملی شدن وعده مدیرکل راه و شهرسازی استان شدت ببخشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار