رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از آخرین وضعیت مراکز درمانی در حال ساخت این دانشگاه و ساخت بیمارستان‌هایی جدید در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 29 April 2018

عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ اظهار کرد: به طور کلی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مراکز درمانی زیرمجموعه این مرکز آموزشی به خصوص پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات قابل قبولی  به مردم می‌دهند و این دانشگاه از سابقه دیرینه‌ای در علم پزشکی برخوردار است.

وی ادامه داد: مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران قدیمی بوده و از سراسر کشور پذیرای بیماران در رشته‌های مختلف هستند و به همین دلیل گسترش بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان‌های آن به نفع حوزه سلامت و حتی مردم و مراجعان است.

بیمارستان های جدید با تعرفه دولتی در تهران ساخته می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه حجم مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی شهر تهران بسیار بالا است، افزود: در چند سال اخیرشاهد رشد جمعیت در حاشیه شهر تهران بودیم و به دنبال افزایش جمعیت باید امکانات بهداشتی و درمانی نیز رشد داشته باشد.

مراجعه 40 درصد مردم کشور به بیمارستان های پایتخت

وی ادامه داد: به دلیل میزان مراجعه 40 درصدی مردم سراسر کشور به تهران و به خصوص بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران در زمان‌هایی ممکن است کمبود تخت به چشم بخورد و در همین راستا وزارت بهداشت برنامه گسترش مراکز درمانی در سطح شهر و به خصوص در مناطق محروم را در دست اجرا دارد.

بیمارستان های جدید با تعرفه دولتی در تهران ساخته می شود

(نمایی از بیمارستان مهدی کلینیک)

کریمی گفت: در حال حاضر بیمارستان مجهز  880 تخت خوابی مهدی کلینیک در مجاورت مجتمع بیمارستانی امام‌خمینی، بیمارستان یاس، بیمارستان محب و چند مرکز درمانی جنوب شهر تهران درحال گسترش و بازسازی هستند.

وی یادآور شد: بیمارستان شریعتی2 در منطقه 22 تهران در حال ساخت بوده و قرار است در منطقه 18 مرکز طبی کودکان و مرکز درمانی بهارلوساخته شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار