در نخستین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات در سال جدید، رئیس این اداره احکام مسئولان امور اداری، ورزش بانوان و دفتر امور مشترک هیئت‌های ورزشی را اعطاء کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ 07 April 2024

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان شمیرانات، حسین رحیمی‌پور صبح شنبه ۱۸ فروردین ماه در جلسه مذکور که با حضور حمیدرضا اسماعیلی رئیس اداره ورزش لواسانات و تمامی کارکنان اداره شمیرانات با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف در سال گذشته، و چگونگی بهرومندی بهینه از ظرفیت‌ها با در نظرگرفتن تهدید‌ها و فرصت‌ها در سال جدید برگزار شد، تغییرات و انتصاباتی در چارت سازمانی اداره ایجاد شد.

با توجه به بازنشستگی زهرا عابدی مسئول ورزش بانوان در روز‌های پایانی اسفندماه گذشته، رحیمی‌پور رئیس اداره، مهسا حکیمی‌پور را در این جایگاه منصوب کرد.

وی همچنین سیده ژاله تقوایی را به عنوان رئیس دفتر امور مشترک هیئت‌های ورزشی شهرستان شمیرانات معرفی کرد؛ تا در کنار شهاب‌الدین خسروی مسئول آمار و اطلاعات، و زهرا مشهدی کارشناس ورزش، تیم قدرتمندی را برای توسعه امور ورزش شهرستان تشکیل دهند.

در ادامه، حکم مسئولیت امور اداری نیز به آرزو ربیعی اعطاء شد؛ و ضمن قدردانی از فرزانه داوودی مسئول سابق امور اداری، وی به عنوان کارشناس امور باشگاه‌های ورزشی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار