فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک سارق سیم و کابل در محدوده شهرک صنعتی شمس‌آباد دستگیر و سارق به بیش از چهار فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ 08 April 2024

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه چند تن از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت کابل های برق صنعتی در محدوده شهرک صنعتی شمس آباد در هفته های اخیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۸ این فرماندهی قرار گرفت.

سارق سیم و کابل در شهرری دستگیر شد/دستگیری سارقان مکان‌های خضوصی

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری شمس آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی ، در نهایت در ۱۸ فروردین امسال هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

طرهانی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده "حسن آباد" مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و انواع کابل های برق صنعتی مسروقه کشف کردند.

وی یادآور شد: متهم ۲۹ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به بیش از چهار فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده متهمان به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در قلعه نو

سارق سیم و کابل در شهرری دستگیر شد/دستگیری سارقان مکان‌های خضوصی



فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار در محدوده شهر قلعه نو خبر داد و گفت: تجهیزات صنعتی مسروقه به مبلغ حدودی چهار میلیارد ریال از متهم کشف شد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در توضیح این خبر اظهار داشت: چندی پیش با وقوع یک فقره سرقت از کارگاه در محدوده قلعه نو و طرح شکایت از سوی شهروند ، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۲۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری حین گشت زنی و پوشش انتظامی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پراید را در نزدیکی کارگاه های صنعتی مشاهده که به محض صدور دستور ایست، راننده متواری شده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از طی مسافتی خودرو متوقف و راننده دستگیر و در بازرسی از خودروی وی چندین تجهیزات کارهای صنعتی کشف شد.

سرهنگ طرهانی گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری مخفیگاه وی شناسایی و پس از اعزام ماموران به محل تعدادی تجهیزات صنعتی دیگر نیز در آن مخفیگاه کشف شد.

وی یادآور شد: تاکنون چهار مالباخته به کلانتری مراجعه و سارق را شناسایی کردند که متهم جهت بررسی دیگر ابعاد پرونده و تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل شد.

منبع/پایگاه خبری پلیس ری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار