تابناک مرکزی: مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش ‌فروش بلیت قطار‌های مسافری در فصل بهار از ساعت 9 صبح روز هفتم فروردین ماه در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، علی کاظمی منش گفت: در این مرحله پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از 16 فروردین ماه تا 31 خرداد به متقاضیان عرضه می شود و هموطنان می توانند بلیت های مورد نیاز خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کنند.

وی با بیان اینکه هموطنان برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق مراکز مجاز فروش بلیت یا سایت‌های اینترنتی مجاز اقدام کنند، گفت: سامانه صدای مسافر راه‌آهن به شماره 5149 آماده پاسخگویی به تمام سوالات مسافران و متقاضیان است.

در این پیوند محمد خان احمدی مدیرعامل شرکت سفیر ریل نیز از آغاز پیش فروش بلیت قطارها در بازه زمانی 16 فروردین تا 31 خرداد در 1800 مرکز عرضه بلیت در سراسر کشور از روز هفتم فروردین ماه سال جاری به صورت حضوری و یا اینترنتی خبرداد.

وی اعلام کرد: هموطنان می توانند در مسیرهای تهران به مشهد، خرمشهر، اهواز، بندرعباس، یزد، کرمان، شیراز، زاهدان، اندیمشک، تبریز، زنجان، میانه و مسیرهای قم - مشهد، ملایر- اراک - مشهد، همدان - مشهد، اهواز- مشهد، ماهشهر- مشهد، زنجان- قزوین- مشهد، کرج- مشهد، کرمان- مشهد، بندرعباس- مشهد، اصفهان- مشهد و یزد- مشهد بلیت مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خان احمدی با اشاره به سفرهای نوروزی با قطارهای این شرکت افزود: هنوز ٣٠ درصد ظرفیت قطارهای نوروزی خالی است و هموطنان می توانند برای سفرهای نیمه دوم تعطیلات از سفرهای ایمن ریلی این مجموعه استفاده کنند.

علی کاظمی منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان اینکه هموطنان برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق مراکز مجاز فروش بلیت یا سایت‌های اینترنتی مجاز اقدام کنند، گفت: سامانه صدای مسافر راه‌آهن به شماره 5149 آماده پاسخگویی به تمام سوالات مسافران و متقاضیان در این زمینه است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار