مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی با اشاره به آغاز به کار قطار گردشگری در استان مرکزی گفت: نوروزگاه های استان مرکزی به یک جاذبه ها برای مسافران نوروزی تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۸۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی در ششمین جلسه استانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی گفت: طبق آخرین آمار تردد خودرو از استان با افزایش 12 درصدی مواجه بوده و خوشبختانه تصادف منجر به فوتی در نوروز ثبت نشده است. از سوی دیگر با افزایش 34 درصدی اسکان در اقامتگاه های رسمی مواجه بودیم که این مسئله نوید بخش تغییر در دیدگاه گذری به اقامتی در استان است و از این رو باید پیگیرتر از گذشته بر کیفیت خدمات رسانی به گردشگران تاکید و در ادامه نظارت کرد تا شاهد رشد بیش از پیش آمارها و خدمات باشیم.

سید محمد حسینی افزود: صبح روز گذشته برای نخستین بار قطار گردشگری با حضور معاون اقتصادی استاندار آغاز به کار کرد و سپس در عصر همان روز رالی سافاری گردشگری خانواده نیز با حضور استاندار مرکزی کار خود را آغاز کرد که این دو نوع رویکرد جدید به گردشگری حاکی از نگاه خلاقانه اداره کل میراث فرهنگی به ایجاد جاذبه های جدید در صنعت گردشگری است.

وی در ادامه گفت: 18 نوروزگاه ها استان نیز خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه داده اند که همین مورد به یکی از جاذبه ها برای رانندگان تبدیل شده تا ضمن حضور در این نوروزگاه ها، استراحت همراه با نشاطی را تجربه کنند و با ایمنی به مسیر خود ادامه دهند.

حسینی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از مراکز خدماتی و بین راهی استان نیز گفت: 130 بازرسی توسط کارشناسان اداره کل تنها در سه روز نخست صورت گرفته که نشان دهنده عزم اداره کل در خدمات رسانی مطلوب به گردشگران است.

وی در پایان گفت: جلسات استانی ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت روزانه در محل ستاد در استانداری مرکزی برگزار می شود تا گزارش ها و بازرسی ها برررسی و نواقص احتمالی رفع شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار