مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‏ ها و دهیاری‏ های کشور از پایان فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداری های سراسر کشور، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 28 October 2017
به این گزارش تابناک تهران، "محمد حسن آبادی" با بیان این خبر، گفت: ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها در اجرای ماده ۵۴ قانون شهرداری مصوب ۱۳۳۴ مبنی بر تهیه سازمان اداری شهرداریها با اطلاع شورای اسلامی شهر و تصویب وزارت کشور و تبصره ماده ۱۱۲ قانون استخدام کشوری مصوب ۲۸ اسفند سال ۵۳ مبنی بر اخذ موافقت سازمان امور اداری و استخدامی در رابطه با هر نوع وضع، اصلاح و تغییر تشکیلات شهرداری‌ها، پس از ابلاغ در تاریخ ۲ اردیبهشت سال ۹۴ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور به سازمان شهرداری ها و دهیایهای کشور، توسط وزیر کشور در مورخ ۲۰ اردیبهشت سال ۹۴ به استانداری ها و شهرداری‌ها برای اجرا ابلاغ شد.

وی در ادامه اظهارکرد: در بخشنامه وزیر کشور شهرداری‌ها مکلف به اصلاح ساختار سازمانی ستاد شهرداری مناطق و سازمان‌های وابسته به خود ظرف مدت یکسال از ابلاغ ضوابط تشکیلاتی شده بوده اند، که این مهم با همکاری تمامی دفاتر امور شهری و شورهای استانداری‌های کشور انجام و ساختارهای جدید به شهرداری ها ابلاغ شده است.

حسن آبادی یادآور شد: بر اساس بخشنامه مذکور ساختار سازمانی شهرداری‌های با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر توسط استانداران و با جمعیت بیشتر از یک صد هزار نفر و بالاتر توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد:‌ پس از ابلاغ ساختار سازمانی جدید، بیش از ۶۰ هزار نفر از کارکنان رسمی و پیمانی شهرداری‌ها در شوراهای اداری و استخدامی شهرداری های استان و کلانشهرها به پست های سازمانی جدید منصوب و احکام آنان صادر شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ‏ها و دهیاری‏ های کشور، حسن آبادی افزود: بنابراین با این اقدام، فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداری ها در انطباق با ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها و انتصاب کارکنان رسمی و پیمانی در پست های جدید به اتمام رسیده است و استانداری های سراسر کشور در حال آماده سازی خود برای برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی هستند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار