مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: کار شهدای مدافع حرم فقط دفاع از وطن نیست بلکه بالاتر از آن کار دیگری انجام می‌دهند، که صدور انقلاب و اثبات صداقت انقلاب است.
کد خبر: ۵۱۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 23 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمدصادق دوخائی مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی با بیان اینکه شهداي مدافع حرم، صداقت انقلاب اسلامی را به مردم منطقه اثبات می‌کنند گفت: این شهدا اگر نبودند انقلاب اسلامی وجاهت و آبرویی نزد مسلمانان عالم نداشت.

وی ادامه داد: این شهدا کم مقامی ندارند فقط کار آن‌ها دفاع از وطن نیست بلکه بالاتر از آن کار دیگری انجام می‌دهند، که صدور انقلاب و اثبات صداقت انقلاب است. اگر این انقلاب تثبیت نشود ایران هم نابود خواهد شد.

دوخائی تاكيد كرد: اگر خم می‌شدید و دست شهدای دفاع مقدس را می‌بوسیدیم که باید می‌بوسیدیم، باید در مقابل شهدای مدافع حرم خم شویم و قدم‌های آن‌ها را ببوسیم؛ چون حکمت کار این شهدا بالاتر از این‌ها است.

 مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: تا چنین شهیدانی داریم، نه‌تنها امنیت در کشور برقرار است، بلکه مرگ استکبار را هم جشن می‌گیریم. این تجلی از قدرت مردم است که شهدا امروز گرد آورده‌اند، ملتی که چنین مردمانی آماده برای شهادت دارد هیچ وقت شکست نخواهد خورد.

وی افزود: ملت‌های محروم دنیا چشم امیدشان به ایران اسلامی است و سلحشوران ملت هستند که مظلومیت را در جهان از بین خواهند برد ولی مستکبران عالم به‌شدت از شما هراس دارند.

دوخائی خاطرنشان کرد:‌ بیایند ببینند که مردم هنوز به شهدای‌شان افتخار می‌کنند و برای تشییع شهدای‌شان بیش از گذشته مایه می‌گذارند و این رشد مردم ما را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تداوم راه و هدف و آرمان آنها برلزوم ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ایثار و فداکاری درجامعه و انتقال آن به نسل‌های آينده تاكيد كرد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار