رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید تفاوتی برای توزیع منابع میان استان‌ها وجود داشته باشد زیرا هدف اصلی تمامی مسوولین خدمت و توسعه کشور است.
کد خبر: ۵۰۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 05 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "علی لاریجانی" بعد از ظهر امروز  (پنجشنبه) در دومین روز از سفر به استان فارس با حضور در شورای اداری اقلید و افتتاح کارخانه کاشی سازی آباده، گفت: دلیلی ندارد در توزیع منابع میان شهرها فرق گذاشته شود زیرا تمامی مسوولین باید برای توسعه کشور تلاش کنند.

وی یادآور شد: طی سه سال گذشته برای تسهیل فضای کسب و کار و خروج از رکود، مجلس مصوباتی داشته اما این مصوبات به طور دقیق اجرا نشده و فعالان اقتصادی کشور نیز به این موضوع اشاره دارند اما در برنامه ششم توسعه شرایط برای تسهیل سرمایه گذاری فراهم شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آنچه که باید برای رفع مشکلات کشور مد نظر قرار داده شود استفاده از سرمایه گذاری و واگذاری کارها به خود مردم است که در این راستا می توان با برگزاری یک همایش بزرگ سرمایه گذاری، فرصت ها را برای همگان تعریف کرد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سند آمایش سرزمین نیز، گفت: سند آمایش سرزمینی در سطح ملی وجود ندارد و این موضوعات باعث شده نگرانی هایی برای توزیع عادلانه منابع به وجود آید.

وی تاکید کرد: در مجموع ضعف هایی در بخش مدیریت وجود داشته اما نقاط مثبتی نیز وجود دارد و فضا برای روابط دیپلماتیک سامان بهتری یافته که می تواند فضا را برای جذب سرمایه گذاری بهتر کند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور خود در شمال فارس در مراسم افتتاح فاز سوم کارخانه کاشی سازی آباده شرکت کرد و گفت: تمامی قوای کشور برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری آمادگی دارد زیرا تنها راه رفع مشکلات از جمله بیکاری در جامعه با افزایش تولید و صادرات ممکن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار