اکبر محمودی فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد؛
تابناک مرکزی: اکبر محمودی فعال سیاسی اصلاح طلب ژن خوب برخي آقازاده ها را نتیجه فقدان اصل شایسته‌سالاری در کشور است دانسته است.
کد خبر: ۴۹۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 25 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ اکبر محمودی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است  ژن خوب برخي آقازاده ها را نتیجه فقدان اصل شایسته‌سالاری در کشور است دانسته است.

در این یادداشت محمودی آورده است: این سخن به این‌معنا نیست که وابستگان به صاحب‌منصبان از هرگونه استعداد بی‌بهره‌اند؛ بلکه به موضوع نبود شرایط عادلانه میان ایشان و عامه مردم اشاره دارد.

 در حقیقت طبقاتی‌کردن دستیابی به مدارج بالای شغلی، اجتماعی و سیاسی برآمده از خویشاوندسالاری برخي آقايان است.

 رویکرد برخي آقازاده‌های پرمدعا چندان عجیب و تازه نیست و ایشان راهی را می‌روند که هزاران سال پیش، میل قدرت‌طلبی آن را طلبیده است. اما این رویکرد در نظامی که اصالت خود را از اسلام می‌گیرد، به‌هیچ‌وجه قابل توجیه نیست.

 وقتی اساس یک نظام مبتنی اسلام است، قابل پذیرش نیست که مسئولانش خود را تنها به‌واسطه توفیقات سیاسی و جناحی بر عموم مردم برتر بدانند و با جسارت تمام، فقدان شایسته‌سالاری و عدالت را فریاد زنند.

دیگر آنکه جدای از مفاهیمی دینی، روزگاری شعار انقلاب اسلامی حمایت از پابرهنگان بود. در اين بين هستند آقازادگاني كه بدور از هياهوهاي سياسي و جناحي و ژن برتري بي ريا و بي تكلف همچنان به شعار انقلاب اسلامي كه همان حمايت از پابرهنگان است مشغولند.

چند روز قبل مطلع شدم يكي از دوستان خوبم كه البته جز آقازاده ها محسوب و طيف سياسي اش هم در دايره اصلاح طلبان تعريف ميشود چند وقتي است با اقدامي جهادي زندگي خود را براي آبرساني به هموطنان سيستاني وقف كرده و در حال حاضر نيز در تلاش براي براي آموزش و تهيه لوازم تحرير براي اين بچه ها در نقطه صفر مرزي است.

 از طه هاشمي عزيز، فرزند خانم دكتر ابتكار براي انجام فعاليت هاي جهادي و انقلابي متشكرم. او كه ثابت كرده آقازادگي به كت شلوار پوشيدن و باد در غبغب انداختن نيست و ميشود آقازاده بود و جهادگر.

 به ياد دارم در زمان تصدي خانم دكتر ابتكار در سازمان محيط زيست با وجود هجمه هايي كه عليه ايشان وجود داشت فرزندشان براي مقابله با بيابان زدايي اقدام به كاشت درختچه در بيابان ميكرد. البته ما منكر حضور آقازاده ها در پست هاي مديريتي و ساختار حاكميت نيستيم اما اگر اين حضور بر اساس اصل شايسته سالاري و طي كردن مراحل و پله پله صورت پذيرد.

 در ایامی که آقازاده ها  به‌واسطه مناصب خانواده هايشان کسب موقعیت می‌کنند و هم اكنون در حال لابي كردن براي نشاندن اعوان و انصار خود در پست هاي مديريتي هستند تا بعدها بهره آن را ببرند، هستندآقازادگاني همچون طه هاشمي كه با حضور در مناطق مرزي و انجام اقدامات انقلابي در صدد ساخت ايراني سربلند در آينده هستند تا همه ايرانيان از مواهب آن بهرمند شوند.

علی اکبر محمودی دوم مهر ماه نود و شش

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار