معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: نیروهای پلیس راه، راهداری، اورژانس و هلال احمر در دو هفته آینده ضروری است در آماده باش کامل باشند و این دستگاه ها موظفند از کلیه امکانات و تجهیزات و نیروهای خود برای ارتقاء ایمنی محورها بهره بگیرند.
کد خبر: ۴۹۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 18 September 2017

 به گزارش تابناک مرکزی؛ پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل جاده ای استان به درخواست پلیس راه و به صورت اضطراری جهت بررسی تصادفات اخیر محورهای استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی برگزار شد.

عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در این جلسه با تاکید بر استفاده از توان حداکثری در جهت ارتقاء ایمنی محورهای استان گفت: تصادف های اخیر به دلیل خطاهای انسانی صورت پذیرفته مع الوصف وظیفه همه ماست که هر آنچه در توان داریم در جهت ارتقاء ایمنی محورهای استان بکار ببندیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی افزود: آماده باش کامل نیروهای پلیس راه، راهداری، اورژانس و هلال احمر در دو هفته آینده ضروری است و این دستگاه ها موظفند از کلیه امکانات و تجهیزات و نیروهای خود حداکثر استفاده را جهت ارتقاء ایمنی محورها و امدادرسانی به موقع و سریع بهره بگیرند.

وی ادامه داد: انجام خط کشی راه های اصلی و دوطرفه استان، نصب علائم و چراغ های چشمک زن، شانه سازی مناسب حاشیه راه ها، نصب جدا کننده ها، خط کشی دوبل و ... از جمله مواردی است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان موظف شده است طی ۱۰ روز آینده پیگیری و اقدام عاجل نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: پیگیری استراحتگاه های بین راهی و مجتمع خدمات رفاهی آزاد راه ساوه _ همدان نیز از جمله مواردی است که باید سریعا پیگیری و انجام گردد.

فیلی با اعلام اینکه بالاترین گزارش تصادفات در ماههای گذشته در محورهای ساوه _ همدان ، ساوه _ سلفچگان و ازنا _ شازند بوده است گفت: تجهیز بیمارستان ها و همکاری سایر بیمارستان های اراک جهت پذیرش مصدومین باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار