تابناک مرکزی: حوادث رانندگي روز گذشته استان 3 كشته و2مجروح در پي داشت.
کد خبر: ۴۵۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 01 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حوادث به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در نخستين سانحه رانندگي كه در ساعت 16و 44 دقيقه روز گشته براثر واژگوني خودروي پژو 206 در کیلومتر 9 محور اراک- قم به وقوع پيوست، يكي از سرنشينان خودروي مذكور به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شده و راننده و دیگرسرنشين آن نیز مجروح وتوسط نيروهاي امدادي حاضر در صحنه به بيمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت اين سانحه از سوي كارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه كافي به جلو از سوی راننده خودروی پژو عنوان شده است.

کهریزی بیان داشت: دیگر حادثه رانندگي،درحدود ساعت 22و40 دقيقه همين روز ، بر اثر واژگونی يكدستگاه خودروي پژو 206در کیلومتر 10 محور فرعی "خرقان" آزاد راه کربلا به وقوع پيوست، یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت كرد.

وی یادآور شد: علت اين حادثه از سوي كارشناس تصادفات پليس راه عدم توانایی راننده خودرو پژو در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه و نیز عدم رعایت نظامات دولتی از سوی اداره راه مربوطه به علت عدم نصب حفاظ ایمنی قبل از پل و پرتگاه عنوان شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی خاطرنشان کرد: سومین سانحه رانندگی نیز در حدود ساعت 23 و 8 دقيقه روز گذشته،براثر واژگوني یک دستگاه موتور سیکلت در محور"خشک رود" جاده "احمد آباد" شهرستان زرندیه رخ داد، راکب آن به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: علت حادثه مذكور از سوي كارشناس تصادفات پلیس راه استان در دست بررسی می باشد.

رئيس پليس راه استان مركزي درپایان از تمامی هموطنان خواست با توجّه به ازدحام بار ترافيكي جاده ها با فرارسیدن تعطیلات تابستانی، همواره رعايت قوانين ومقررات راهنمايي ورانندگي را سرلوحه رانندگي خود قرار داده و با رعایت سرعت مطمئنه در کمال آرامش در محورهای مواصلاتی به رانندگي بپردازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار