تابناک مرکزی: مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی گفت: موارد فوتی ناشی از حوادث کار در استان مرکزی در 2 ماه اول امسال 7 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 و 2 دهم درصد کاهش را نشان می دهد.
کد خبر: ۴۴۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 28 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی، علیرضا رضایی افزود: آمارمراجعه مصدومان ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان مرکزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 و هفت دهم درصد کاهش داشته است.

وی گفت:92 مصدوم حادثه کار در 2 ماه اول امسال به مراکز پزشکی قانونی استان مرکزی مراجعه کردند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با آمار مراجعان 116 نفر، 20 و هفت دهم درصد کاهش یافته است.

رضایی توضیح داد: 89 نفر از مراجعان سرپایی حوادث کار امسال مرد و سه نفر زن بودند.

وی اظهار کرد: در این مدت اراک با 31 نفر و ساوه با 24 نفر، بیشترین و خنداب با یک نفر کمترین آمار مراجعین سرپایی حادثه کار را داشته اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی خاطرنشان کرد: آمار مراجعه مصدومان ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان مرکزی در گذشته نسبت به سال 94، 12 و چهار درصد نیز کاهش داشته است.

رضایی توضیح داد: پارسال 658 مصدوم حادثه کار به مراکز پزشکی قانونی استان مرکزی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با سال 94 که آمار مراجعان حادثه کار751 نفر بود، 12 و چهار دهم درصد کاهش یافته است.

وی افزود: از کل مراجعان سرپایی حادثه کار در سال گذشته 640 نفر مرد و 18 نفر زن بودند و بیشترین آمار مراجعه با 256 نفر در اراک و ساوه با 192 نفر به ثبت رسیده است و خنداب با 6 نفر کمترین آمار مراجعان سرپایی حادثه کار را داشته اند.

رضایی گفت: بیشترین آمار مراجعان سرپایی حادثه کار به مراکز پزشکی قانونی استان مرکزی در سال گذشته با 64 نفر در آبان ماه و کمترین آن با 41 نفر در اسفند ماه ثبت شده است.

وی عنوان کرد: شمار فوتی های ناشی از حوادث کار درسال گذشته در استان مرکزی 30 مورد بوده است که نسبت به مدت سال 94، هفت درصد افزایش را نشان می دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار