تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اماکن ورزشی استان و بیمه تجارت نو خبرداد.
کد خبر: ۴۴۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 25 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی، عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست با عباس زادگان مدیر کل بیمه تجارت نو گفت: بیمه می تواند بازوی قوی جهت حمایت از ورزش و ورزشکاران استان به وسیله پوشش بیمه ای و اسپانسری باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ورزش استان قابلیت بسیار زیادی در سطح بیمه ای دارد و این امر موجب حضور شرکت های بیمه در سطح کلان جهت تجمیع بیمه ای شده است که ورزش استان می تواند از این امتیاز جهت پوشش ورزشکاران و ورزش بهره ای کافی ببرد.

عباس زادگان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: رویکرد بیمه تجارت نو بالابردن سطح ایمنی اماکن ورزشی و پایین آوردن سطح ریسک و خطرات جانی و مالی از طریق آموزش و پوشش بیمه ای می باشد که این امر موجب ارتقاء رضایتمندی در جامعه ورزش استان خواهد شد.

این جلسه در خصوص تجمیع بیمه ورزشی در سطح استان مرکزی از قبیل بیمه مسئولیت آتش سوزی حوادث برای سالن ها و باشگاه های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار گردید.

در پایان جلسه مقرر گردید تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و بیمه تجارت نو جهت امر تجمیع بیمه ورزش استان منعقد می گردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار