رئیس هیأت فوتبال استان سمنان:
رئیس هیأت فوتبال استان سمنان با بیان اینکه بومی‌سازی ساختار تیم «هف» از مهم‌ترین برنامه‌های فوتبال این استان است، گفت: استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان سمنان باید مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 25 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی رضاعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های هیأت فوتبال ایناستان اظهار کرد: برنامه‌های ما از شاخه‌های مختلفی برخوردار بوده و از استعدادیابی و توجه به آینده فوتبال استان و تقویت زیرساخت‌ها تا برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه استان سمنان در رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه‌های کشور تیم دارد، تصریح کرد: تیم فوتبال هف نماینده سمنان در مسابقات لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور است.

رئیس هیأت فوتبال استان سمنان با اشاره به اینکه از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های ما ساماندهی ساختار تیم هف است، اضافه کرد: این برنامه در راستای توجه به ظرفیت‌های داخلی استان اجرایی می‌شود.

رضاعلی با بیان اینکه بومی‌سازی ساختار تیم هف مهم‌ترین برنامه و سیاست ما در هیأت فوتبال استان سمنان است، تصریح کرد: نمی‌خواهیم بازیکنان سایر استان‌ها ساختار تیم هف را تشکیل دهند و از ظرفیت‌های استان بهره خواهیم گرفت.

وی با تأکید بر اینکه اتفاق بزرگی در فوتبال استان سمنان رخ داده و آن هم حضور بزرگان فوتبال کشور در کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری استان است، اظهار کرد: این جریان در افزایش اطلاعات و آگاهی مربیان و داوران استان سمنان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: فوتبال ، بومی سازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار