نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: جمهوری اسلامی با رافت و رحمت کریمانه خود با مردم عادی کاری نداشته و مراکز نظامی را مورد هدف قرار داد که این تنها درصدی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ 15 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ۲۶ فروردین ماه در شورای اداری سمنان با تقدیر از پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح، به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد: جمهوری اسلامی با این پاسخ مقتدرانه دست به کار بسیار مهمی داده است.

وی ادامه داد: اقدام شب گذشته به گفته مسئولان نظامی و دست اندرکاران این عملیات، به عنوان یک اقدام گسترده نبود، بلکه یک کار تنبیهی و انتقام از خون شهدایی بود که ناحق در کنسولگری جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

وی حمله جمهو‌ی اسلامی را حق کشورمان برشمرد و اضافه کرد: این حق جمهوری اسلامی بود و الحمدالله شب گذشته این حمله علیه اهدافی در مناطق اشغالی انجام شد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: در اقدام شب گذشته، هیچ مرکز بیمارستانی، اجتماع مردمی، منازل مسکونی، مدارس و امثال این‌ها مورد هجمه قرار نگرفت و پایگاه هوایی که برای حمله به کنسولگری استفاده شد، مورد هجوم قرار گرفت.

مطیعی با ابراز خرسندی از خوشحالی مردم غزه از عملیات وعده صادق گفت: انشالله این پیروزی و شیرینی به کام مردم مظلوم غزه نیز بنشیند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به طرح برخورد با بی‌حجابی‌ها اظهار کرد: انشالله اقدامات لازم در حوزه عفاف و حجاب با یک همت ویژه و بیشتر در این طرح در حال اجرا، صورت می‌پذیرد.

مطیعی تاکید کرد: مسئولین نسبت به زیر دستان خود باید فروتنی و تواضع داشته باشند چرا که در این صورت مورد رافت خداوند قرار گرفته و ارتقاء مقام می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسئولین، نسبت به مردم، جوانان و نسل جوان وظیفه داشته و باید احساس مسئولیت کنیم، مردم حق بسیار بالایی بر گردن ما دارند.

امام جمعه سمنان افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی باید زمینه و ریل گذاری را برای حفظ دین مردم، به خصوص جوانان و نسل آینده فراهم کنیم.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به سمنان اضافه کرد: پیشاپیش با توجه به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری، حضور آیت الله رئیسی خیر مقدم عرض کرده، انشالله این سفر برکات و خیر فراوانی را به همراه داشته و در خصوص مشکلات اصلی استان همچون آب و جمعیت و سایر موراد، اقدامات و تصمیمات مطلوبی اتخاذ شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار