مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در جریان دور دوم سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان سمنان و با حضور وزیر صمت، چهار واحد تولیدی صنعتی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ 17 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، یادگار احمدی امروز (۲۹ فروردین ماه) اظهار کرد: در سفر دو روزه دکتر علی‌آبادی، مقام عالی وزارت به استان سمنان، چهار واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر فراهم می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های سفر وزیر صمت به این استان، بیان کرد: علی‌آبادی در اولین روز از سفر دو روزه خود به استان سمنان، امروز (۲۹ فروردین ماه) با حضور در شهرستان گرمسار دو واحد تولیدی را افتتاح می‌کند. رونمایی از محصول یک شرکت دانش‌بنیان و نشست با کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانشگاهیان از دیگر برنامه‌های اولین روز سفر وزیر صمت به استان سمنان است.

احمدی ادامه داد: افتتاح و بازدید از یک شرکت تولید کاشی و حضور در جشن احیای واحد‌های راکد، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری و افتتاح فاز دوم شرکت صنایع شیمیایی کلران در سمنان از برنامه‌های روز دوم سفر وزیر صمت به استان خواهد بود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سفر، گفت: بازدید از خط انتقال پساب شهری شهرک صنعتی سمنان، راه‌اندازی پردیس علم و فناوری شهرک صنعتی، بازدید از امکانات ریلی شهرک صنعتی سمنان و بازدید از شرکت‌های تولیدی از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر وزیر صمت به استان خواهد بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار