استاندار مرکزی در راهپيمائي روز قدس؛
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: روز قدس تبلور دفاع ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران از مظلوم و فریادی علیه ستمکاران و ظالمان است و در دنیای امروز فلسطین نماد مظلومیت و اسراییل نماد ظلم و ستم است.
کد خبر: ۴۴۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ 23 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در حاشیه آئین راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک ضمن تقدير از حضور گسترده مردم در راهپيمائي این روز، گفت: ماهيت انقلاب اسلامي بر مبناي تفكر استكبارستيزي و دفاع از مظلوم است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: روز قدس تبلور دفاع ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران از مظلوم و فریادی علیه ستمکاران و ظالمان است و در دنیای امروز فلسطین نماد مظلومیت و اسراییل نماد ظلم و ستم است.

وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب ما و سنت اسلام دفاع از مظلوم و تاختن بر ستمگر است، گفت: اهمیت امروز در حقیقت در اینست که ملت ایران بر اصل ثابت دفاع از مظلوم و فریاد بر ظالم به خوبی پایداری می کنند و این مهم به یک نماد بزرگ برای ایران و کشورهای اسلامی بدل شده است.

زمانی قمی گفت: جریان هایی که علیه انسانیت و مظلومیت شکل می گیرند با هم ارتباط دارند. نمی توان آمریکا را منهای داعش، داعش را منهای عربستان و عربستان را جدای از آمریکا ببینیم. اینها به هم پیوسته هستند و هر یک نقش خود را ایفا می کند و ادعای مبارزه با داعش بخصوص از سوی عربستان یک ادعای مضحک است.

وی تاکید کرد: رفتار مردم ایران و انقلاب ما در دفاع از مظلومان دنیا رفتاری حقیقی و واقعی است. این انقلاب به طور کلی هر نوع ظلم و ستم را در حق انسان ها نفی و از مظلوم دفاع می کند.

وی همچنین در خصوص حمله سپاه پاسداران به مقر داعش در سوریه اظهار کرد: این حمله نمایش اقتدار ایران بود و کسانی که درخصوص قدرت دفاعی ایران تردید داشتند به خوبی به قدرت این کشور در دفاع از خود پی بردند و آنها که در نزدیکی سوریه هستند و توطئه می کنند نیز قدرت ایران را دریافت کردند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه این اقدام ما هم دفاع از مظلوم و هم یک اقدام منصفانه و منطبق بر باطن انقلاب بود، خاطرنشان کرد: هر داعشی که در هر جای دنیا از بین ببریم قطعا جان یک یا چند انسان را نجات داده ایم، چرا که آنها کاری جز آدم کشی ندارند و یقینا از بین بردن آنها در واقع به طور مستقیم دفاع از جان انسان هاست.

زمانی قمی ضمن تقدیر از حضور گسترده و  آگاهانه اقشارمختلف مردم شریف استان  مرکزی در راهپیمائی روز جهانی قدس گفت: ملت ایران در همه صحنه ها از انتخابات تا راهپیمایی ها و سایر عرصه های انقلاب، هر زمان احساس کردند به حضورشان نیاز است حضوری موثر داشته و ثابت کردند که اجازه نمی دهند دشمنان چشم طمع به این سرزمین داشته باشند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار