تابناک مرکزی: فردی که با وعده فروش سلاح شکاری، در شبکه های اجتماعی، اقدام به کلاهبرداری از یکی از شهروندان اراکی کرده بود، از سوی کارشناسان پلیس فتا استان دستگیر شد.
کد خبر: ۴۴۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 22 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد مصطفي نوروزي رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از او، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات نخستین پلیس مشخص شد فرد ناشناسی با درج آگهی فروش سلاح شکاری در شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری ازاین شهروند کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: سرانجام درتحقیقات تکمیلی کارشناسان پلیس فتا متهم در شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شد.

نوروزی خاطر نشان کرد: متهم در بازجوی های پلیس به فریب شاکی از طریق درج آگهی فروش سلاح شکاری در شبکه های اجتماعی و دریافت مبلغی تحت عنوان بیعانه از او اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

نوروزي در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده پیام هایی با مضمون خرید کالا در قبال دریافت وجه از سوی افراد مختلف در شبکه های اجتماعی، ابتدا از صحت و سقم پیام های دریافتی اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به ارسال واریز مبالغ پیشنهادی به حساب فروشند گان اقدام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار