تابناک مرکزی: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان مرکزی با تبیین نقش اثرگذار مردم در کاهش تصادفات از آموزش 700 نفر از نمازگزاران در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 22 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ابوالفضل امیدی در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: پليس راهور استان در افزايش آگاهي عمومي و نهادينه شدن فرهنگ قانونمداري در حوزه راهنمايي و رانندگي در چند ساله اخير برنامه ريزي گسترده اي را آغاز كرده است و اجراي اين برنامه هاي آموزشي را براي كليه اقشار مردم دنبال مي كند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان مرکزی افزود: يكي از جامعه هدفي كه در اين برنامه ريزي ها دنبال مي شود، مردم عزيزي است كه در مساجد حضور مي يابند و كارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي با حضور در بين آنها نسبت به ارائه آموزشي هاي فرهنگ ترافيك اقدام مي كنند.

وي با اشاره به آموزش تعداد 700 نفر از نمازگزاران در مساجد استان طی هفته گذشته از سوی کارشناسان راهنمايي و رانندگي افزود: این برنامه های در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک و بازآموزی قوانین اجرا شده است.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان مرکزی با تاکید براحترام به قانون و اجراي آن را به عنوان يكي از مهم ترين عوامل ارتقاء امنیت افزود: امید آنکه در بستر تلاش های مستمر کارشناسان راهور مقررات رانندگي در تمام ابعاد زندگي افراد جامعه نهادینه شده و با كمك مردم شاهد كاهش رو افزون حوادث رانندگی باشيم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار