رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان مركزي؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان محدوديت هاي ترافيکي روز جهاني قدس را اعلام کرد .
کد خبر: ۴۴۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 22 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ابوالفضل اميدي در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی در تشریح این خبر گفت: به منظور برگزاري هرچه پر شکوه تر راهپيمايي روز جهاني قدس و خدمت رساني هرچه بهتر به عموم شهروندان روزه دار و انقلابي، محدوديت هايي در كليه شهرهاي استان اجرا مي شود.

وي با اشاره به محدوديت هاي ترافيكي در مركزي استان بيان داشت: محدوديت هاي اعمال شده در سطح شهر اراک از ساعت 8 بامداد روز جمعه مورخ 2 تير ماه تا پايان مراسم ادامه خواهد داشت .

رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان مركزي همچنين اضافه کرد: در ساعات محدوديت ترافيکي، رفت و آمد تمامي وسايل نقليه موتوري ممنوع مي باشد.

اميدي محدوده هاي ترافيکي روز قدس را اين گونه برشمرد: خيابان شهيد بهشتي از ميدان شهداي 7 تير، خيابان مخابرات از تقاطع 22 بهمن، خيابان شهيد رجائي از 12 متري به طرف میدان شهدا، ميدان حضرت ولي عصر (عج) به سمت ميدان سرداران، از خيابان حاج باشی بطرف خیابان شیخ فضل الله نوری محسني و مسير هاي منتهي به آن، از خيابان پروین اعتصامی به طرف خیابان شیخ فضل الله نوری ، از میدان البرز تا میدان سرداران ، خيابان دانشگاه به سمت ميدان سرداران و کليه مسير هاي منتهي به مصلي بيت المقدس شهر اراک .

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزي در پايان هشدار داد و گفت: در جهت تامين امنيت مسير راهپيمايي از پارک خودرو ها در مسير راهپيمايي از ساعت يك بامداد روز جمعه تا پايان مراسم جلوگيري به عمل خواهد آمد و در صورت توقف، خودرو به پارکينگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار