جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزی، از آمادگي كامل پليس استان و اتخاذ تدابير لازم در خصوص برقراري نظم و امنيت شب‌های قدر و راهپيمايي روز جهاني قدس خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 11 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " یوسف سپهوند" در حاشیه جلسه کميسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پليس استان برنامه مدونی را براي پوشش کامل امنیتی و نظامی در فضاهای مذهبی سراسر استان اعم از مساجد، تکایا و مصلی‌ها در راستاي برگزاري هرچه باشکوه‌تر مراسمات مختلف مذهبي شهروندان، داشته است.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي خاطرنشان كرد: ايجاد امنيت اجتماعي و ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان از جمله اولویت‌هایی است كه پليس استان همواره در طرح‌های مختلف انتظامي در دستور كار خود قرار داده است.

سرهنگ سپهوند با اشاره به اتخاذ تدابير لازم در ثبات امنيت در ليالي قدر و اقدامات پيشگيرانه در سطح استان ادامه داد: با برنامه ريزي ها و هماهنگی‌های انجام شده، پلیس استان و ديگر دستگاه‌های خدمات رسان در سال جاری نیز از تمامی ظرفیت‌های خود در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي شهروندان در شب‌های با برکت لیالی قدر استفاده خواهند کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور شهروندان در محافل مذهبي و خالي بودن منازل در شب‌های مذکور، طي هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه قضايي، برخورد قاطع با مجرمان در دستور كار بوده و طرح‌ها و تدابير لازم امنیتی نيز به‌منظور پيشگيري از هرگونه ناهنجاري از سوی پلیس استان اتخاذ شده است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم صورت گرفته ويژه شب‌های قدر و روز جهاني قدس تأکید كرد: با تقويت واحدهاي انتظامي و بهره گيري از ظرفیت‌های پليس در شب‌های قدر و روز جهاني قدس، ارتقاء انضباط ترافيكي و انتظامي همواره مورد تأکید بوده و بی تردید پلیس با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنيت جامعه با قاطعيت برخورد خواهد کرد.

سپهوند با قدرداني از تلاش ها و زحمات كاركنان انتظامي در تأمین امنيت پايدار استان، افزود: همواره اقتدار و داشتن محبوبيت در بين مردم از مسير احترام و عمل به قانون مي گذرد و بدیهی است که آگاهي هرچه بیشتر ماموران نيروي انتظامي در راستای انجام موفقیت آمیز ماموریت های محوله،زمینه ساز ارتقاء روز افزون، شأن و منزلت پلیس و امنیت اجتماعی شهروندان در سطح جامعه خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پايان با اشاره به آمادگي كامل تمامي واحدهاي تخصصي و عملياتي پليس استان مركزي در راستاي برگزاري هرچه با شکوه تر مراسمات ليالي قدر و راهپيمايي روز جهاني قدس از شهروندان فهيم استان مركزي خواست كه در شب‌های مذکور، در هنگام ترك منزل و يا پارك خودرو، همواره موارد و نكات پيشگيرانه انتظامي را رعايت كرده و هرگونه اخبار،اطلاعات و تحركات مشكوك را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار