تابناک مرکزی: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه مأمور وظیفه‌شناس اراکی در پي دستگيري يکي از اتباع بیگانه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 28 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"مجید مهران فر" رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان مرکزی در تشريح اين خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: روز گذشته گروهبانيکم" نادر مخلص آبادي" مأمور یگان امداد پلیس شهرستان اراک در هنگام گشت زني به فردی از اتباع بیگانه برخورد کرده و در بررسي به عمل آمده مشخص می شود که وی فاقد مجوز قانونی بوده و به صورت غير قانوني وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: هنگامی که مأمور مذکور قصد انتقال متهم دستگیر شده به یگان مربوطه را داشته است، با پیشنهاد رشوه 550 هزار ریالی او در راستای رهایی از بزه انتسابی مواجه می شود که در این هنگام، مأمور وظیفه شناس با صحت عمل خود، ضمن رد رشوه، مراتب را صورتجلسه و متهم را به پلیس شهرستان منتقل می کند.

سرهنگ مهران فر با بيان اين كه متهم مذکور در نهایت با تشكيل پرونده و صورتجلسه پيشنهاد رشوه، به مقام قضائي معرفي شد،از عموم شهروندان خواست تا همواره هرگونه انتقاد، پيشنهاد و تقديرخود را در راستای عملكرد پليس، با دفتر نظارت همگاني (197) در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار