معاون آموزش و پرورش سمنان خبر داد
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سومین المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در این استان با حضور بیش از 70 هزار دانش‌آموز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۳۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹ 27 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، مهدی صفاری اظهار کرد: سومین دوره المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای استان از 26 مهرماه و در هفته تربیت‌بدنی در سال 95 آغاز شد و در هفته معلم امسال خاتمه پذیرفت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای افزود: بالابردن سطح آمادگی جسمانی دانش‌آموزان، ایجاد انگیزه و افزایش گرایش دانش‌آموزان به ورزش، ایجاد شادابی و نشاط بین دانش‌آموزان، افزایش مشارکت‌پذیری تمام دانش‌آموزان در فعالیت‌های ورزشی و توسعه ورزش همگانی از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی در مدارس است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه بیش از 70 هزار دانش‌آموز در رشته‌های مختلف ورزشی با هم به رقابت پرداختند، افزود:نفرات منتخب برای شرکت در مسابقات ورزشی مرحله شهرستانی و استانی انتخاب شدند.

صفاری تصریح کرد: کشف استعداد نیروهای مستعد در رشته‌های مختلف و هدایت به سمت کانون‌های ورزشی و همچنین ارتقای سطح سلامت و نشاط و شادابی دانش‌آموزان، افزایش سرزندگی در محیط مدارس، مشارکت‌محوری در فعالیت‌ها، ظرفیت‌شناسی و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های درونی و بیرونی آموزش و پرورش از نقاط قوت و قابل تحسین این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار