سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: حضور نماینده قانون گریز برای کرسی شورای شهر خطر آفرین و خطر ساز است و به هم استانی های عزیز توصیه میکنم در انتخاب داوطلب مورد نظر خود، پایبندی به قانون را در تمامی جنبه ها مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۴۰۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹ 07 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، علی اکبر کریمی عضو و سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی حضور نماینده قانون گریز برای کرسی شورای شهر خطر آفرین و خطر ساز دانست و گفت: به هم استانی های عزیز توصیه میکنم در انتخاب داوطلب مورد نظر خود،  پایبندی به قانون را در تمامی جنبه ها مد نظر قرار دهند.

کریمی تصریح کرد:  شورای اسلامی مرجعی برای تصمیم گیری های قانونی در سطح شهر است لذا اگر قرار باشد که در مسیر ورود به این عرصه خدمت گذاری، قوانین نادیده گرفته شود و از هر وسیله و روشی برای جمع آوری آراء بهره جست، چطور فرد متخلف می تواند نماینده اصلحی برای مردمی که انتظار رعایت بند به بند قانون را دارند باشد.

وی ادامه داد: پایبند بودن به آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی داوطلبین، آزمونی است برای سنجش آنها که تا چه حد می توانند قانونمند و قانون گرا باشند.

سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی ضمن اشاره به رصد دائمی تحرکات انتخاباتی داوطلبین در فضای مجازی تاکید کرد: تبلیغات زود هنگام داوطلبین در فضای مجازی در روند احراز صلاحت  آنها تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار