تابناک مرکزی: دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: کانال های تلگرامی در این استان، بستر تبلیغات زودهنگام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نشوند.
کد خبر: ۴۰۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 05 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، مرتضی جودکی افزود: مدیران کانال های تلگرامی در این راستا باید هوشیار باشند و مراقبت های لازم را به کار گیرند تا زمینه ساز تبلیغات زود هنگام انتخاباتی نشوند.

وی بیان کرد: در روزهای گذشته برخی رسانه ها در فضای مجازی به خصوص شبکه های مختلف تلگرامی با مخاطبان گسترده، به صورت خواسته یا ناخواسته به بستری برای تبلیغات زودهنگام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی تبدیل شدند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس قانون، تبلیغات زودهنگام داوطلبان به هر شکل تخلف است و این موضوع در تایید صلاحیت داوطلبان این عرصه مد نظر قرار می گیرد.

جودکی اظهار کرد: داوطلبان باید اخلاق انتخاباتی را در همه مراحل رعایت کنند و به حقوق رقبای خود نیز احترام قائل شوند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی، از مدیران گروه های مختلف در فضای مجازی خواست، از انتشار هرگونه مطلبی که بر اساس قانون، مصداق انتشار زود هنگام اسامی داوطلبان و یا تبلیغات زود هنگام باشد، پرهیزکنند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوه ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار