رئيس ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام كرد؛
تابناک مرکزی: حسن بیگی گفت: 6 هزار و 610 نامزد برای حضور در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۳۹۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 27 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکرا... حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات با اشاره به استقبال چشمگیر نامزدها برای حضور در  این دوره از انتخابات شوراها در استان، اظهار کرد:  تعداد نامزدهای ثبت نام شده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی با رشد 11 درصدی نسبت به  دوره قبل 6 هزار و 610 نامزد است.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: از مجموع نامزدهای ثبت نام کرده برای انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی، یک هزار و 292 نفر برای رقابت های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرها و بقیه برای انتخابات شوراهای روستایی در گردونه رقابت ها حاضر شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: 6 هزار و 191 نفر از نامزدهای ثبت نام شده شوراهای اسلامی استان مرکزی مرد و بقیه زن هستند.

حسن بیگی  گفت: یک هزار و 614 نفر از ثبت نام شدگان سابقه حضور در فعالیت های شوراهای اسلامی شهر و روستا و یا سابقه حضور در انتخابات را داشتند و بقیه داوطلبان برای نخستین بار در عرصه نامزدی انتخابات شوراها گام گذاشته اند.

وی اضافه کرد: در آخرین روز از مهلت قانونی ثبت نام نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی 2 هزار و 383 نفر ثبت نام کردند که یک هزار و 927 نفر آنان برای رقابت های انتخاباتی در نواحی روستایی و بخش ها و 456 نفر نیز برای شوراهای شهری ثبت نام کردند.

حسن بیگی خاطر نشان کرد: با اتمام مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای انتخاباتی کار رسیدگی به صلاحیت نامزدها و استعلام از مراجع چهارگانه در هیات های اجرایی کلید می خورد و پس از آن بر اساس زمان تعیین شده در جدول انتخابات هیات های نظارت بر پرونده ها اعمال نظر می کنند.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندو ره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار