عبدالرحيم عليپور عضو جمنا استان مركزي؛
تابناک مرکزی: عبدالرحيم عليپور عضو جمنا استان مركزي گفت: اميدوارم جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با تكليف کردن نامزدي رياست جمهوري به دكتر محسن رضايي ملت ايران را از توانمندي هاي كارآمدترين و اصلح ترين گزينه ي موجود بهره مند سازد.
کد خبر: ۳۹۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 19 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صبح قریب، عبدالرحیم علیپور عضو جمنا استان مرکزی در یادداشتی با اشاره به عملکرد موفق و تحسین برانگیز محسن رضایی در دوران دفاع مقدس وی را دارای ویژگی های ممتازی برای تصدی پست ریاست جمهوری دانست.

متن یادداشت بدین شرح است:

محسن رضایی درسن ۲۷ سالگی به سمتی بس عظیم، و خطیر، آنهم توسط مرجعی کم نظیر، که حق جو وحق طلب و عادل بود، گمارده شد، که بطور معمول در همه دنیا، این سمت ها، به ژنرال هایی با سن بالای شصت سال که آموزش های گوناگون، نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و برنامه ریزی را دیده باشند و حداقل سی سال سابقه نظامی گری داشته باشند واگذار شده و میشود و البته آموزش از سطوح ابتدایی تا عالیترین سطح و همچنین پستها و سمت های مختلفی را آن هم بانمره قبولی، تجربه کرده باشند.

پذیرش مسئولیت دنیایی و آخرتی چنین مسئولیت عظیمی که علاوه بر جان ده ها هزار انسان، به بود و نبود انقلاب نیز، ارتباط  پیدا میکرد، توسط بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعهده گرفته شد. ( که صد البته از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست ) و این جوان که حتی به خدمت مقدس سربازی هم نرفته بود، با شجاعتی بینظیر و باتبعیتی مثال زدنی از فرمان امام امت، و در شرایط نه چندان موفق جنگ با جان و دل پذیرای فرماندهی کل سپاه شد.

پس اگر سن معمول یک ژنرال برجسته و کارآزموده برای واگذاری چنین مسئولیتی مهم و چند بعدی را حدود شصت سال فرض کنیم می توان نتیجه گرفت محسن رضایی سی و سه سال از سن شناسنامه ای و واقعی خود به نسبت دیگر انسانها، جلوتر و برخوردار است. و چنانچه سی هزار ساعت نوارهای صوتی و تصویری دوران دفاع مقدس، مورد بررسی و ارزیابی قرارگیرند، و در صورتیکه، شواهد زنده، بدون حسادت و حب و بغض عملکرد دوران پرشکوه دفاع مقدس و ایشان را مورد مداقه دقیق قرار دهند عملکرد محسن رضایی، پرشکوه، مدبرانه، حکیمانه، عقلایی، برنامه ریزی شده، شجاعانه، انقلابی، تکلیف مدارانه، و فراموش ناشدنی و مثال زدنی است.

امیدوارم جمنا به دکتر محسن رضایی تکلیف کند در انتخابات حضور یابد

توضیحا باید عرض کنم که قویتر از سطور بالا درمقدمه کتاب جنگ به روایت فرمانده، توسط یار مخلص و محبوب و مرد انقلابی دوران دفاع مقدس، سرلشگر پاسدار دکتر غلامعلی رشید به رشته تحریر در آمده، که موید عرایض اینجانب میباشد. از سوی دیگر حضور بسیار فعال ایشان در سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، و ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه و عاشقانه با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز دامت برکاته، آن هم بمدت بیست سال، کوهی از اطلاعات، موضوع بندی شده و گوناگون در حوزه های مختلف مملکت داری و دستیابی کامل به مشکلات کشور و پیداکردن راه کارهای عملی جهت حل این مشکلات و آشنایی با کارشناسان و صاحب نظران و دانشگاهیان و مدیران سی و پنج ساله گذشته نظام، میتواند ایشان را به یک گزینه برتر برای نامزدی سمت بسیار مهم ریاست جمهوری تبدیل نماید.

مضافا بر اینها حضور فعال و بینظیر ایشان در بین مردم و در سراسر شهرها و شهرستانهای کشور، وقت گذاری فوق العاده و ارتباط مستمر نامبرده، و کارکردن و شجاعت فراوان در واگذاری مسئولیت های بزرگ به جوانان در طول دفاع مقدس، و آمیختن عشق و محبت با شجاعت و انقلابی گری  و تبعیت از ولایت فقیه بابرنامه ریزی و عقلانیت و مدارا با مخالفان و دوستان در حد اعلا با ایستادن برسخنان حق و صحیح خود، در طول نزدیک به سی سال پس از پایان جنگ بر دانایی و تجارب وی افزوده است.

از طرف دیگر صبوری و تحمل سختی ها و طاقت بزرگ و مقاومت جانانه ایشان و فداکاری فوق تصورشان که باتحصیلات دانشگاهیشان در رشته اقتصاد و تا مقطع دکتر همراه بوده می تواند مورد توجه و عنایت جدی انقلابیون دلسوز قرار گیرد. پیش بینی های مستند ایشان در رابطه با مشکلات کشور در بیش از سی سال پیش، و تغییر رشته تحصیلی از مکانیک به اقتصاد در بیست و پنج سال قبل حکایت از درک صحیح و پیش بینی های درست وی ازمشکلات پیش رو داشته که به راحتی میشود اثبات کرد که گاهی اوقات میشود که  ۲۷ مساوی با ۶۰ باشد.

امیدوارم جبهه مردمی انقلاب اسلامی که با اقدامات تاثیرگذار خود بارقه امیدی در دل مومنین، مستضعفین و مردم قهرمان ایران اسلامی بوجود آورده است، با تکلیف دانستن نامزدی سمت ریاست جمهوری اسلامی به دکتر محسن رضایی زیده عزه ملت ایران را از توانمندی های این مرد مخلص بهرمند سازد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار