طبق حکم کمیته انضباطی بسکتبال؛
تابناک مرکزی: کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، افراد درگیر در برخورد فیزیکی مسابقه اراک و نفت آبادان را در مجموع 30 میلیون تومان جریمه کرد.
کد خبر: ۳۸۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 02 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال به سرعت برای درگیری های مسابقه دو تیم شهرداری اراک و نفت آبادان تشکیل جلسه داد و بدون در نظر گرفتن محرومیت، افراد درگیر را جریمه مالی کرد.   

در مسابقه هفته دوم از مرحله گروهی لیگ، درگیری جمعی میان اعضا دو تیم اراک و نفت پیش آمد که هاسلی و زارعی بازیکنان اراک به علاوه داورپناه و اکبری بازیکنان نفت از بازی اخراج شدند.   

طبق حکم کمیته انضباطی، کوئنتین هاسلی و حامد سهراب نژاد بازیکنان اراک به ترتیب پنج و یک میلیون تومان جریمه نقدی شدند. مجید زارعی آنالیزور شهرداری اراک هم سه میلیون تومان جریمه شد. کمیته انضباطی همچنین به باشگاه شهرداری اراک به دلیل کنترل نکردن تماشاگران که منجر به ورود برخی از آنها به زمین شد، برای آخرین بار تذکر داد که در صورت تکرار چنین تخلفاتی، علاوه بر جریمه مالی، حق میزبانی را از این باشگاه سلب می کند.

در سوی مقابل سعید داورپناه بازیکن تیم نفت آبادان به پنج میلیون تومان و محمدرضا اکبری، محمد حسن زاده و امیرحسین تاتاری دیگر بازیکنان نفت هر کدام به سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.. کیانوش شیروانی بدنساز نفت آبادان نیز پنج میلیون تومان و مجتبی جوانمردی مسئول تدارکات این تیم دو میلیون تومان جریمه شدند.

سایت فدراسیون بسکتبال با ارائه شماره حسابی به افراد جریمه شده، یادآوری کرد که فقط با پرداخت مبالغ جریمه ها و ارائه فیش بانکی، حق شرکت در مسابقات بعدی را دارند. محروم نکردن هیچ یک از طرفین دعوا با توجه به شدت درگیری میان دو تیم از مواردی بود که در حکم کمیته انضباطی فدراسیون مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار