سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به تابناک مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از اجرای طرح استعدادیابی در 10 رشته ورزشی دیگر در نیمه نخست سال 96 خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 25 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محسن غفاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی تابناک مرکزی، با تقدیر از عوامل برگزاری طرح استعدادیابی ورزش همگانی در استان، افزود: خوشبختانه با یک تلاش دسته جمعی و با همکاری خوبی که از سوی آموزش و پرورش، رسانه ها، شهرداری و همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی داشتند، شاهد برگزاری یک طرح خوب و آبرومند در استان بودیم که ثمرات آن در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

غفاری با تاکید بر همگانی شدن ورزش در بین خانواده ها ادامه داد: این جشنواره با هدف تشویق خانواده ها به گرایش به ورزش و شناسایی نخبگان و مستعدان در 5 رشته ورزشی برگزار شد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان به دنبال اهداف بزرگ تری در بحث استعدادیابی است و قصد داریم در نیمه نخست سال آینده، در 10 رشته مستعد در دو مرحله فرآیند استعدادیابی را به شکل استانی برگزار کنیم.

غفاری تصریح کرد: به زودی جلسه نقد و بررسی طرح استعدادیابی را با حضور عوامل برگزاری و کارشناسان برگزار خواهیم کرد تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت، در راستای اجرای طرح های بعدی قدم برداریم.

گفتنی است، جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان مرکزی در 5 رشته هاکی، اسکیت، سپک تاکرا، اسکواش و دوچرخه سواری از چهارم لغایت ششم اسفندماه در استان مرکزی، در رده‌های سنی 8 تا 14 سال و در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار