معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: فیلی سرعت بالا و واژگوني ناشي از خواب آلودگي را از دلايل تصادفات در بزرگراه هاي استان خواند و گفت: در 10 ماهه نخست سال جاري تصادفات برون شهري استان ٤/٧درصد افزايش داشته است.
کد خبر: ۳۸۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 22 February 2017

به گزارش تابناك مركزي، عزيز فيلي معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در سومين جلسه كميسيون آيين نامه مديريت حمل و نقل وسوانح رانندگي كه در سالن جلسات معاونت عمراني استانداري برگزار شد در گفتگو با خبرنگار تابناك مركزي از بررسی آخرين وضعيت تصادفات ناشي از ترافيك برون شهري و درون شهري خبر داد و گفت: بررسی ها از افزایش تصادفات ناشي از ترافيك نسبت به سال گذشته حکایت دارد.

فیلی افزود: با توجه به حجم ترافيك بالايي كه در شهرستان هاي ساوه و اراك وجود دارد و به علت اينكه ساوه  محور اتصال تهران به سمت مراكز غرب، جنوب غرب و شمال غرب كشور است احتمال تصادفات و برخورد بيشتر است زيرا كه محور هاي ما ظرفيت اين حجم ترافيك را ندارند.

وی سرعت بالا و واژگوني ناشي از خواب آلودگي را از دلايل تصادفات در بزرگراه هاي استان بويژه جاده قديم ساوه- همدان، ساوه- سلفچگان و ساوه- تهران دانست و گفت: متاسفانه ميزان آماري که در اين محور ها ارائه شده است بالا بوده است.

فیلی تصریح کرد: در 10 ماهه نخست سال جاري تصادفات برون شهري استان  ٤/٧درصد افزايش داشته است و در تصادفات درون شهري در حاليكه ميانگين كشوري 5 درصد كاهش را نشان می دهد ،9 درصد كاهش داشته ايم كه با دستور العمل هايي كه مصوب شد اميدواريم در سال آينده شاهد كاهش تصادفات برون شهري را شاهد باشيم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی لازمه انجام اقدامات بلندمدت و كوتاه مدت در محورهاي برون شهري شهرستان ساوه را همكاري وزارت راه وشهرسازي و سازمان مربوطه بيان و خاطر نشان كرد: 4 خطه كردن محورهاي قديمي ساوه- سلفچگان، ساوه- همدان، ساوه - تهران در دستور كار قرار گرفته است.

وي افزود: در مقاطعي از محورها كه امكان سبقت گرفتن وجود دارد باید با استفاده از موانع از سبقت گرفتن جلوگیری شود تا ضمن کاهش برخوردها و شاهد تصادفات كمتري باشيم.

فيلي در پايان از برگزاري جلسات تخصصي تر جهت  خدمت رساني بهتر در سفرهاي نوروزي 96 خبر داد و گفت: در رابطه با سفرهاي نوروز 96 مقرر شده است ادارات كل راهداري و راه وشهرسازي، پليس راهور و پليس راه استان مركزي با همكاري شهرداري ها هماهنگي و اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد تلفات كمتر از حجم گسترده سفرهاي نوروزي باشيم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار