مسئول مديريت و مهندسي امور یادمان های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزي؛
تابناک مرکزی: ایرانشاهی از تعيين پيمانكار پروژه احداث مركز فرهنگي دفاع مقدس در هفته جاري توسط شهرداري خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مصوبه شوراي شهر مبني بر اينكه طي 3 سال با بودجه 12 ميليارد تومان پروژه را انجام دهد شهرداری از اتمام مناقصه و تعيين پيمانكار در آخر هفته جاري خبر داده است.
کد خبر: ۳۸۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 21 February 2017

به گزارش تابناك مركزي، مسعود ایرانشاهی، مسئول مديريت و مهندسي امور یادمان های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزي در گفت و گو با تابناك مركزي از تعيين پيمانكار پروژه احداث مركز فرهنگي دفاع مقدس در هفته جاري توسط شهرداري خبر داد و اظهار داشت: در جلسه اي كه با حضور اعضاي هيئت امنا در دفتر معاونت عمراني استانداري برگزار شد در ابتدا به مصوبه شوراي شهر مبني بر اينكه طي 3 سال با بودجه 12 ميليارد تومان پروژه را انجام دهد پرداخته شد که شهرداری از اتمام مناقصه و تعيين پيمانكار در آخر هفته جاري خبر داد.

ایرانشاهی ادامه داد: معاونت عمراني استانداري مصوبه کردند تا اگر پيمانكار انتخاب نشد از طريق ترك تشريفات يك پيمانكار انتخاب شود.

وی بحث واگذاري زمين كناري پروژه به مساحت 6 هزار متر مربع به بنياد حفظ آثار را از ديگر مصوبات اين جلسه خواند و ابراز كرد: جانشين فرماندهي سپاه روح اله نكات خودشان مبني بر واگذاري در ازاي معاوضه يا ريالي را مطرح و اعلام موافقت كردند.

مسئول مديريت و مهندسي امور یادمان های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزي جمع آوري آثار و موزه آرايي موزه دفاع مقدس را جز اهداف و اولويت هاي سازمان بيان و خاطر نشان كرد: مصوب شد تا نامه اي از طرف استاندار مركزي به ارگان ها و نهاد ها و سازمان زده شود تا هر آثاري از دفاع مقدس دارند در اختيار حفظ آثار قرار دهند و دايرة المعارف جمع آوري شود.

ايرانشاهي بازديد از محل يادمان شهيد گمنام و جلسه با هيئت امناء دانشگاه تفرش را مثبت ارزيابي كرد و موضوع يادمان شهيد گمنام  و موزه دفاع مقدس كه در برگيرنده و معنويت بخش تكنولوژي خواهد بود از اهداف مد نظر در دانشگاه تفرش دانست و گفت: با توجه به اينكه موزه فناوري و اطلاعات در دانشگاه تفرش وجود دارد قبلاً غرفه اي با مساحت تقريبي ٧٠متر مبني بر به نمايش گذاشتن بحث مهندسي و تكنولوژي دفاع مقدس در نظر گرفته شده است و مصوب شد در اولين جلسه هئيت امناء با محوريت شهداء گمنام برگزار مي شود اين موضوع بررسي شود و همكاري فكري و هنري بنياد حفظ آثار با دانشگاه با ارائه راهكار صورت بگيرد.

وي در پايان از فعاليت هاي فرهنگي در مراسمات مختلف در دانشگاه با محوريت شهيد گمنام خبر داد و خاطر نشان كرد: ضمن بازديدي كه از محل يادمان شهيد گمنام انجام شد يادمان در حد عالي احداث شده است كه در مناسبت هاي مختلف فعاليت فرهنگي دقيق با محوريت شهيد گمنام انجام مي شود.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار