همزمان با سراسر کشور؛
تابناک مرکزی: مراسم راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب لحظاتی قبل و با حضور پرشور مردم استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 10 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مردم همیشه و مومن استان مرکزی در 150 نقطه این استان علی رغم شرایط جوی نامناسب و سرمای هوا با حضور گسترده در خیابان ها ضمن تجدید بیعت و عهد و پیمان با شهیدان و امام شهیدان به ندای رهبر فرزانه و بصیر این انقلاب با عظمت لبیک گفتند.

راهپیمایی 22 بهمن در استان مرکزی از ساعت 9:45 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی با سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان اراکی آغاز شد. اجرای سرود و جشن بزرگ انقلاب، ویژه برنامه زنده تلویزیونی توسط هنرمندان و مجریان کودک و نوجوان صدا و سیما، راه‌اندازی ایستگاه‌های نقاشی و غرفه‌های فرهنگی به منظور بزرگداشت هر چه با شکوه‌تر یوم الله 22 بهمن از ساعت 8 صبح در میدان شهدا اراک برگزار شده و تا پایان مراسم ادامه دارد.

حضور پر شور مردم استان مرکزی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به امپریالیسم جهانی و در راس آن آمریکا جهانخوار دادند که با طرح و برنامه تلاش دارند با تهدید و اعمال فشار و تحریم بر مردم ایران اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و در این بین مردم بصیر ایران اسلامی با حضوری که هر سال پر شورتر از سال قبل است حمایت خود را از اهداف و آرمان های این نظام مقدس که در بهمن 57 به دست خمینی کبیر و بر اساس آموزه های دینی شکل گرفت را اعلام می کنند تا جهانیان ببینند و بدانند که عظمت ملت ایران در مقابل هر یاوه گو و زیاده خواهی ایستادگی خواهد کرد.

حضور جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در این نمایش اقتدار ایران اسلامی ضمن آنکه رنگ و بویی خاص را به مراسم داده است اثبات می کند که آرمان و اهداف انقلاب اسلامی ایران نسل به نسل و سینه به سینه در حال انتقال است و شاهد رویش هایی جدید در دفتر پر بار این انقلاب مقدس هستیم.

اقشار مختلف مردم استان مرکزی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، « مرگ بر اسرائیل» ، « خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست »، «خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است» و « فرمانده کل قوا خامنه ای، حافظ خون شهدا خامنه ای» بار دیگر انزجار خود از جنایت‌های استکبار و استعمارگران جهانی را فریاد زدند و به سمت مصلی بیت المقدس اراک و میعادگاه یوم‌اله 22 بهمن در اراک حرکت کردند.

محمد رضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در اراک سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار