با صدور بیانیه؛
تابناک مرکزی: فرماندهي انتظامي استان با صدور بیانیه ای فرا رسيدن يوم اله 22 بهمن را به مردم بصير و ولايتمدار ايران اسلامي تبريک گفت.
کد خبر: ۳۷۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار کیومرث عزیزی فرماندهي انتظامي استان مرکزی با صدور بیانیه ای فرا رسيدن يوم اله 22 بهمن را به مردم بصير و ولايتمدار ايران اسلامي تبريک گفت.

 در اين پيام آمده است:

22 بهمن سالروز تجلي مظهر پيروزي سال‌ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابي ايران اسلامي است که رهايي از وابستگي،‌ استبداد، تحقق مردم‌سالاري و حاکميت ارزش‌هاي اسلامي خود را به درياي زلال جمهوري اسلامي رساندند و با تاسيس نظام جمهوري اسلامي استقلال، آزادي و مردم‌سالاري ديني را براي مردم ايران به ارمغان آوردند.

ملت آگاه، هوشيار و مومن ايران اسلامي يك بار ديگر آماده مي شوند با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در صحنه‌هاي راهپيمايي سي و هشتمین سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در روز 22 بهمن، مشت‌هاي محكم و گره‌خورده خود را بر دهان استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهان خوار و رژيم غاصب اسرائيل بكوبند و حماسه‌اي ديگر را رقم زنند.

هرچند امروز استکبار برای جلوگیری از گسترش حرکت های اسلامی، متوسل به ایجاد نسخه هایی منفور از قبیل جریان های تروریستی همچون داعش شده تا به کمک برخی مرتجعین منطقه و استفاده گسترده از تروریسم، در اسلام خواهی مردم، انحراف و خلل وارد نماید و با جنگ مذهبی و تفرقه، توان رو به فزونی اسلام را کاهش دهد، اما به برکت رهبری حکیمانه و تدابیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) صدای استکبار ستیز انقلاب اسلامی رساتر از گذشته در جهان زنده و پویا گشته است.

فرماندهي انتظامی استان مركزي ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک فرا رسیدن 22 بهمن؛ چون همیشه، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در راه حفظ و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و بصیر استان کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه خواهد نمود و ضمن حضور افتخارآميز در اين مراسم باشكوه، اعلام مي‌دارد با بهره‌ گيري از تمام توان و ظرفيت سازماني خود در كنار مردم فهيم و عزيز، نظم و امنيت لازم براي برگزاري هر چه با شكوه‌تر مراسم راهپيمايي 22 بهمن را فراهم آورد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار