فرمانده انتظامي استان مركزي در دیدار با كارگران شركت هپكو؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مركزي با بيان اينکه هر حق و حقوقي که قانون براي کارگران اين شركت تعيين کرده بايد پرداخت شود، خاطرنشان کرد: بايد مسيري را انتخاب کنيم که به بهترين نتيجه ختم شود چرا که مشكلات عدم دريافت حقوق و مزايا حتي براي يك شهروند، بازتاب منفي در حوزه امنيت اجتماعي به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 23 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، جلسه رسيدگي به مشکلات كارگران شركت هپكو اراك با حضور سردار "كيومرث عزيزي" فرمانده انتظامي استان مركزي و جمعي از نمايندگان كارگران برگزار شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي در اين جلسه با بيان اينکه هر حق و حقوقي که قانون براي کارگران اين شركت تعيين کرده بايد پرداخت شود، خاطرنشان کرد: بايد مسيري را انتخاب کنيم که به بهترين نتيجه ختم شود چرا که مشكلات عدم دريافت حقوق و مزايا حتي براي يك شهروند، بازتاب منفي در حوزه امنيت اجتماعي به همراه خواهد داشت.

عزيزي جمعيت كارگري را نيرو و ذخيره هاي ارزشمند و سرمايه اجتماعي براي نظم و امنيت خواند و اظهار داشت: آگاه سازي و آموزش صحيح به اين قشر و خانواده هاي کارگران باعث مي شود خيلي از معضلاتي كه امروز گريبان گير جامعه شده حل خواهد شد

اين مقام مسئول ادامه داد: جامعه كارگري به جهت نقش ويژه اي كه در توسعه كشور دارند براي دشمن از اهميت ويژ ه اي برخوردار هستند و يكي از اهدافي كه دشمن براي آن ها برنامه دارد كارگران هستند و بايد آگاه سازي گسترد ه اي براي آن ها صورت گرفته و تهديدات و آسيب هاي امنيتي پيش رو برايشان تبيين شود.

وي ادامه داد: پليس همواره با تعامل سازنده و هدفمند با تلاشگران عرصه کار، سعي دارد در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي جامعه تلاش کند.

عزيزي کارگران را كانون اصلي امنيت اجتماعي برشمرد و گفت: ‌استفاده از عوامل قهرآميز بر عليه کارگران به تجربه ثابت شده است كه چندان داراي پايداري و دوام آن نبوده و همواره ثبات و پايداري امنيت در جامعه تنها از رهگذر نهادينه کردن آن در جامعه و احساس مشارکت و مسئوليت پذيري عمومي در قبال امنيت اجتماعي حاصل شده است.

وي با اشاره به همراهي پليس استان در مرتفع سازي مشكلات كارگران شركت هپكو گفت: نگراني کارگران اين کارخانه قابل درک است و نيروي انتظامي استان همراه با ديگر مسئولان استاني رسيدگي جدي به مشکلات آنها را در اولويت قرار داده است و مجموعه دست اندرکاران در استان تمام تلاش خود را براي رفع مشکل كارگران شركت هپكو به کار بسته اند.

فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به پيشينه مشكلات پيش آمده در شركت هپكو گفت: پيگيري عملياتي کردن مطالبات کارگران باعث تببين جايگاه کارگران در جامعه مي شود.

وي افزود: ‌از آن جا كه نارضايتى كارگران علاوه بر اين كه موجب كاهش توليد و ركود اقتصادى مي گردد، بهره ورى را كاهش داده و موجب بروز برخي بحران هاى مختلف اجتماعي شده و باعث بهره برداري سوء بيگانگان از مطالبات به حق آنها مي شود.

عزيزي با تاکيد بر پيگيري مشکلات کارگران کارخانه، تجمع و اعتراضات خياباني را راه حل برخورد با اين مشکلات ندانست و خطاب به نمايندگان کارگران حاضر در جلسه اظهار کرد: اعتراض به مشكلات پيش آمده براي كارگران كارخانه هپكو كاملا به حق است و لازم است كه كارگران با تاسي از قانون، مشكلات خود را پيگيري كنند.

اين مقام ارشد انتظامي در استان تاکید کرد: همه انسان ها براي گذراندن زندگي خود نياز به تلاش و فعاليت دارند، نيازهاي فردي و اجتماعي افراد در گروي کار و تلاش است و جامعه نيز براي گرداندن چرخ توليد در تمامي عرصه ها به نيروي کار نياز دارد.

در ادامه اين جلسه نماينده كارگران شركت هپكو اراك به بيان انتظارات و خواسته هاي خود پرداختند .

/انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار