مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حقیقی از جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در یک استان نام برد و گفت: جشنواره فیلم فجر امسال در استان مرکزی از 14 بهمن ماه در محل سینما عصر جدید آغاز به کار میکند.
کد خبر: ۳۶۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 22 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی در جمع خبرنگاران از جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در یک استان نام برد و گفت: جشنواره فیلم فجر امسال در استان مرکزی از 14 بهمن ماه در محل سینما عصر جدید آغاز به کار میکند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در برخی استان ها مسئله برگزاری جشنواره فیلم فجر نهادینه شده است و بودجه این حرکت فرهنگی به آنها تعلق میگیرد ادامه داد: در استان مرکزی نیز باید شاهد این اتفاق باشیم و برگزاری هر ساله جشنواره فیلم فجر به امری واجب و حتمی تبدیل شود.

حقیقی 22 بهمن ماه را زمان اختتامیه جشنواره فیلم فجر عنوان و با اشاره به اینکه برای هر روز چهار سانس جهت اکران فیلم در نظر گرفته شده است بیان کرد: در جشنواره امسال 32 فیلم که برای نخستین بار اکران می شوند در قالب دو بسته در نظر گرفته شده است و علاقمندان می توانند از طریق خرید اینترنتی و گیشه بلیت فیلم های جشنواره فجر را تهیه کنند.

حقیقی افزود: پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در اراک، از رأس ساعت ٨ صبح روز چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت ٢٤ روز پنج شنبه ۷ بهمن ماه به پایان خواهد رسید. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند.

وی ادامه داد: مبلغ بلیت برای افراد و سازمان هایی که قصد پیش خرید و تهیه بلیط به صورت اینترنتی را داشته باشند  هشت هزار تومان است و افرادی در محل گیشه اقدام به خرید بلیت کنند هزینه 10 هزار تومانی را پرداخت می کنند.

 

حقیقی دعوت از سینماگران معروف اراکی، معرفی کتاب های اراک در خصوص سینما، نشست های سینمایی قبل از نمایش با حضور عوامل اجرایی فیلم، پخش فیلم های استانی و برگزاری جشنواره عکس را در کنار جشنواره فیلم فجر سبب رونق و استقبال هر چه بیشتر مردم از این رویداد فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: در ایام بهمن ماه و جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جشنواره فیلم فجر استان مرکزی می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه های نمایشی و موسیقی باشد که به حالت تعلیق در آمده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هزینه برنامه های جانبی را در حدود 150 میلیون تومان عنوان و ابراز کرد: به منظور تامین هزینه و جذب اسپانسر دست امداد خود را به سوی کارخانجات مراکز فرهنگی و اجتماعی بلند کره ایم و اسپانسرها می توانند از این فرصت به دست آمده به بهترین نحو در جهت تبلیغات بهره ببرند.

حقیقی به عنوان رئیس کارگروه فرهنگ و هنر مبارزه با آسیب های اجتماعی اعتیاد را زمینه ساز اصلی تمامی آسیب های اجتماعی عنوان کرد و با بیان اینکه ورود مقام معظم رهبری به مساله آسیب های اجتماعی نشان از اهمیت بالای این قضیه دارد گفت: لازم است برای مبارزه با آسیب های اجتماعی از ظرفیت هنر و هنرمندان به عنوان الگوهای مناسب جامعه استفاده شود.

حقیقی از سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد به استان مرکزی در یک شنبه آینده خبر داد و از جمله برنامه های این سفر را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و هنرمندان ذکر و خاطر نشان کرد: در این سفر از مجموعه تالار مرکزی شهر اراک که پیشرفت 80 درصدی داشته و به عنوان یک طرح ملی بعد از گذشت نزدیک به یک دهه هنوز به افتتاح نرسیده است بازدید بعمل می آید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در سفر هیأت دولت به استان مرکزی 18 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تالار مرکزی شهر اراک اختصاص یافته است و این امید می رود این پروژه ملی در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار