همزمان با روز هوای پاک؛
تابناک مرکزی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: استفاده از دوچرخه‌های برقی موجب کاهش آلودگی هوا می‌شود و حمل و نقل آسان، بی‌دغدغه و کم هزینه مزایای استفاده از این وسیله است.
کد خبر: ۳۶۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 18 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مراسم روز هوای پاک و دوچرخه سواری عمومی که با رونمایی از نخستین دوچرخه برقی همراه بود گفت: استفاده از دوچرخه‌های برقی موجب کاهش آلودگی هوا می‌شود و حمل و نقل آسان، بی‌دغدغه و کم هزینه مزایای استفاده از این وسیله است.

اله داد افزود: با درنظر گرفتن امتیازاتی برای کارمندان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، استفاده از دوچرخه در راستای ترویج فرهنگ ورزش و با شعار دوستدار محیط زیست در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با موتورسیکلت‌های برقی در اراک به صورت پایلوت در پی اجرای طرح‌های زیست محیطی وزارت نیرو در کشور با مشارکت پژوهشگاه نیرو و ایجاد زیرساخت‌های لازم در کلان‌شهر اراک اجرا خواهد شد.

اله داد تصریح کرد: هر موتورسیکلت با شرایط استاندارد، حدود سه تا چهار برابر یک خودرو آلودگی تولید می‌کند که اگر تعدادی از این موتورسیکلت‌ها به برقی تبدیل شوند، کمک بزرگی به کاهش آلودگی هوا خواهد شد.

در روز هوای پاک تعداد زیادی از ورزشکاران دوچرخه سوار شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از میدان ورزش تا انتهای مسیر پارک ملت شهرستان اراک رکاب زدند.

شایان ذکر است، دراین مراسم به قید قرعه به ۱۰نفر دوچرخه برقی اهدا شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار